Forum

Topic: NOS Videokanaal

Anoniem's avatar

Heey mensen,

Ik heb zojuist mijn PS3 naar firmware 3.10 geupdate. Helaas kan ik mijn NOS Kanaal niet vinden, moet ik dat nog downloaden? Want me PS3 is gewoon in Nederland gekocht.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 537 XP
    acardipane's avatar

    de NOS ondersteuning is toegevoegd onder het XMB kopje [TV]

    Ik heb mij ps3 nog niet terug, dus zelf weet ik het niet

  2. 424 XP
    Dawes's avatar

    Even opnieuw opstarten, daarna springt ie erbij. Ik had m ook niet in 1x

    // Dawes

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Even opnieuw opstarten, daarna springt ie erbij. Ik had m ook niet in 1x

    // Dawes

    Oke, ik zal straks even kijken. Ik laat horen of het gelukt is!

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Je mist niks, want tis gewoon een snelkoppeling naar een internet pagina :/

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Je mist niks, want tis gewoon een snelkoppeling naar een internet pagina :/

    Sjongejonge, wat onnodig weer. xD Echt weer typisch…

  6. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik zie het niet :|?

    Ow heb al 😀

  7. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb hem ook niet xD Ookal opnieuw opgestart:P

  8. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Kan ik het ook verwijderen, vind het maar een irritant in de weg zitten en nutteloos icoon xD

  9. 480 XP
    Flow's avatar

    Kvind het wel een chillen service moet ik zeggen. Als je het nieuws hebt gemist gewoon ff je PS3 aanzetten en laatste filmpje kijken.

    @hierboven
    Is niet te verwijderen 😛

  10. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Hij zit mij niet in de weg maar ga het ook niet gebruiken………… ben kranten bezorger als ik het nieuws wil weten pak ik de krant s’ochtends wel:P

  11. 22 XP
    cybergamefreak's avatar

    ik heb mijn gister ook geupdate , en opnieuw opgestart , en nos icoon was er niet , toen heb ik ps3 weer uitgedaan 10 min gewecht , het was er nog niet , heb ik weer uit gedaan e een uur gewacht was er nog niet . ik heb mijn ps3 bij bartsmit gehaalt , en ik heb een nederlandse ip . weet iemand wat ik kan doen ofso ??

  12. 593 XP
    tovenaar's avatar

    ik heb mijn gister ook geupdate , en opnieuw opgestart , en nos icoon was er niet , toen heb ik ps3 weer uitgedaan 10 min gewecht , het was er nog niet , heb ik weer uit gedaan e een uur gewacht was er nog niet . ik heb mijn ps3 bij bartsmit gehaalt , en ik heb een nederlandse ip . weet iemand wat ik kan doen ofso ??

    ja helemaal nix, je mist er nix aan en is ook nog K*T kwaliteit ook nog :S

    maar als je het echt wil. ga naar tv.nos.nl in je ps3 brower. en je ziet wat wij zien maar dan zonder die lelijke tv/NOS shit in je xmb

  13. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    je kan ook full screen doen he;) dan zie je die nos ding niet;)

  14. 442 XP
    rwss's avatar

    Ik heb al problemen met de dat TV kanaal, als een download in de achtergrond loopt en het NOS kanaal staat gehighlited dus nog niet geopend, en ik sluit dan af met de ps knop op de controller, gaat de ps3 uit met een dubble pieptoon, daarna verschijnt waneer opnieuw opgestart wordt het nieuwe error reporting scherm.

    Ik kreeg ook pas nadat de firmware geinstalled was het NOS kanaal niet, ik heb hem hiervoor opnieuw op moeten starten.

  15. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb al problemen met de dat TV kanaal, als een download in de achtergrond loopt en het NOS kanaal staat gehighlited dus nog niet geopend, en ik sluit dan af met de ps knop op de controller, gaat de ps3 uit met een dubble pieptoon, daarna verschijnt waneer opnieuw opgestart wordt het nieuwe error reporting scherm.

    Ik kreeg ook pas nadat de firmware geinstalled was het NOS kanaal niet, ik heb hem hiervoor opnieuw op moeten starten.

    Dat opnieuw op moeten starten, moest iedereen. 😉

  16. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Als na opnieuw opstarten nog niet werkt moet je ff de knop om zetten aan de achterkant 😛

  17. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Ik vind het geen toegevoegde waarde hebben. s’Morgens vroeg kijk ik al journaal op de tv en ben niet van plan om dat ook te doen op de PS3. Een PS3 is er voor om te gamen (hoofdzakelijk)