Driveclub

Forumoverzicht

avatar
Geplaatst in: Sony PlayStation 4
Topic gemaakt op:
Level: 550 XP

Hallo, ik heb een probleem en vraag me af of iemand anders dit ook eens heeft meegemaakt. Een jaar geleden heb ik Driveclub gekocht voor PS4. Heb hiervan een e-mail ontvangen van mijn aankoop. Op de aankoop mail staat, “Driveclub volledige game voor playstation plus (volledig spel). Dit koste mij 25,00 euro. Nu wilde ik laatst het spel spelen, en tot mijn verbazing stond er een slotje bij de game. Ik heb eerst geprobeerd om de licenties te vernieuwen, maar dat hielp niets. Als ik de game wilde starten stond er “als je deze game wilt spelen, dien je die aan te schaffen in de playstation store”. Ik snap er niets van. Ik heb de game aangeschaft, dus waarom deze melding?? Ik kan de game ook niet opnieuw downloaden. Hij staat wel in mijn downloadlijst, maar als ik hem dan wil downloaden, moet ik hem eerst weer kopen voor 15,00 euro!!

Anoniem reageren

Je hebt niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1.    190 XP
    Raigara's avatar

    Misschien een domme vraag, maar heb je 2 accounts op je PS4 en misschien op het verkeerde account ingelogt?

  2.    550 XP
    Straatveger's avatar

    @Raigara: Ja ik heb 2 accounts, en nee niet verkeerd ingelogd. Op dat andere account, staat de game niet.

  3. Anoniem -   
    144.76.14.xxx's avatar

    Is je Playstation Plus account misschien afgelopen?

  4.    550 XP
    Straatveger's avatar

    @144.76.14.xxx: Nee, dat is het probleem ook niet. Ik lees wel op internet dat er heel veel mensen zijn die hetzelfde probleem hebben als ik. Ik wacht nog steeds op antwoord van sony.

  5. Anoniem -   
    2001:1c04:0704:4f00:15c9:7c4d:5bcf:0.xxx's avatar

    @Straatveger: Bel ze gewoon morgen even op

  6.    568 XP
    TheKid's avatar

    @Straatveger: Ik heb ook wat threads op het internet gelezen, wat een lelijk probleem man en dikke faalactie van Sony. Maar Sony contacteren en het probleem uitleggen en door hun laten oplossen, lijkt de enige oplossing. Succes ermee!

  7.    550 XP
    Straatveger's avatar

    @TheKid: Dank je. Ik had er zin in om deze game te gaan spelen, hopelijk wordt het snel opgelost. Heb wel gelezen van mensen die dit ook hadden een nieuwe download code hebben gekregen van Sony.

  8.    945 XP
    Jason28's avatar

    Ik zal vanavond eens checken of ie het bij mij nog doet.

  9.    550 XP
    Straatveger's avatar

    @Jason28: hoop dat jou versie wel werkt. als ik bij mijn aankoop overzicht kijk, staat er dat ik een licensie heb tot 17-7-2017. vraag me af waarvoor ik 25 euro heb betaald? volledige game en als je geen plus hebt, kun je niet spelen.

  10.    945 XP
    Jason28's avatar

    @Straatveger: Hoi bij mij doet ie het gewoon. Maar als je hem hebt gekocht en geen plus meer hebt hoort hij het ook nog steeds te doen.