Is techulair.nl betrouwbaar?

Forumoverzicht

avatar
Geplaatst in: Sony PlayStation 4
Topic gemaakt op:
Level: 36 XP

Heeft iemand ervaring met bestellen bij techulair? Zelf vindt ik het nog een beetje onbetrouwbaar omdat ik geen recensies zie. Ook zie je onderaan de website dat er sinds 2016 niks meer aan gedaan is. Wie kan mij helpen?

Anoniem reageren

Je hebt niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. crew Redacteur -    597 XP
    GazMeister's avatar

    je bedoelt techulair.com uit Ede?
    Lijkt op een particulier die een beetje hobbiet, maar content is wel up-to-date. 2016 onderaan het scherm zegt niks over de content in het CMS achter de site.
    Looks legit, maar geen ervaring mee.

  2.    36 XP
    Mechiel's avatar

    Thx ik had ook KvK nummer gecheckt en klopt. Dus ga nu wel bestellen

  3. Anoniem -   
    91.177.33.xxx's avatar

    Het is inderdaad iemand die zelf wat hobbiet. Wel eens wat gekocht en opgehaald, en was gewoon bij iemand in een flat thuis.

  4. Anoniem -   
    38.108.108..xxx's avatar

    Ik heb er heel recent wat gekocht. Prima gozer en goed zaken mee te doen. Snelle levering en ook reageert de eigenaar snel op mobiel nummer. Had eersy twijfels, maar al met al niks mis mee! 5 stars

  5. Anoniem -   
    66.249.69..xxx's avatar

    Prima afgehandeld na een aankoop!

  6. Anoniem -   
    2a02:a446:df66:1:2c44:9dc:1228:4.xxx's avatar

    Iemand nog recente ervaringen met deze verkoper? Waar haalt hij zijn producten vandaag die hij verkoopt?

  7. Anoniem -   
    148.64.56.xxx's avatar

    @2a02:a446:df66:1:2c44:9dc:1228:4.xxx:

    Denk je nou echt dat die gaat vertellen waar hij z’n producten vandaan haalt? Dan kan je het net zo goed zonder hem ertussen halen.

  8.    4 XP
    Techulair's avatar

    Techulair hier! Leuk om te zien dat er een topic over ons is gemaakt. Voor vragen of andere zaken kunnen jullie ons altijd contacteren.

  9.    178 XP
    Snazzz's avatar

    @Techulair: haha kwam je dit tegen op Google 😉

  10.    4 XP
    Techulair's avatar

    @Snazzz:

    Klopt 🙂

  11. Anoniem -   
    94.130.67..xxx's avatar

    Na veel contact en veel informatie verkregen te hebben toch een online bestelling gedaan . na de bestelling ontvangen te hebben hebben wij er een nare na smaak aan over gehouden . Wij zouden niet weer een bestelling bij deze meneer doen . ( Meneer komt zijn afspraken wel na, en reageert ook wel op de mail )

  12.    4 XP
    Techulair's avatar

    @94.130.67..xxx:

    Beste JP,

    We hebben een afspraak gehad over de prijs. Dat was prima. Vervolgens hebben we de levertijd met 100% waargemaakt. Echter vindt u dat u uiteindelijk te veel betaald heeft?

    We hebben meerdere modellen van de 1TB Slim met 2 Controllers verkocht. We hebben hier, wat er in al onze reviews is te lezen, alleen maar lof naar onze pro-acitiviteit ontvangen.

    Als laatste punt hebben we aangeven dat prijzen veranderen en dat we dit product zelfs een jaar geleden voor €100 minder hebben verkocht.

    Opmerkelijk is wel, dat toen de klant het product ontvangen had, heel tevreden was. Hierna hadden we gevraagd of de klant een review zou plaatsen. Uiteindelijk niet gedaan. Nu de klant ontevreden blijkt te zijn, wordt er wel een review geplaatst. Spijtig…

    Al met al hebben we met de juiste handeling, communicatie en intensie gehandeld.

    Voor verdere vragen kan er altijd met ons contact opgenomen worden.

    Techulair

  13.    1 XP
    ToasterBusterDaily's avatar

    Als er sinds 2016 niets is gebeurt dan zou ik mijn geld maar ergens anders heen brengen. Niet dat ik de site verder ken maar 2 jr dat klinkt niet zuiver

  14.    4 XP
    Techulair's avatar

    @ToasterBusterDaily:

    2016 is het jaar van oprichting. Heeft gelukkig niks te maken met afwezigheid.