Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. Anoniem -
    66.249.79.xxx's avatar

    Nou ik hoop het niet. Dark souls vind ik een schijtspel en farcry allang uitgespeeld.

  2. Anoniem -
    144.76.14.xxx's avatar

    dat dus, far cry 4 al 2x uitgespeeld en dark souls is inderdaad een serieus bout spel

  3. Anoniem -
    31.161.143.xxx's avatar

    @66.249.79.xxx:
    dat dus, far cry 4 al 2x uitgespeeld en dark souls is inderdaad een serieus bout spel

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Hebben we express laten liggen, want het is fake.

    “Found it, and I’m pretty certain it’s fake. The template was grabbed off the Youtube videos for each monthly release, and the yellow border doesn’t match up at all with previous months – the big giveaway though is the lightning bolt the crosses over the game in the foreground, which on earlier images has a soft edge but a much harder one on the DkS2 box as if it’s just been erased around.”

  5. 2424 XP
    ps4 ps4's avatar

    far cry 4 ik hoop volgende maand andere games hoor.

    mvg

  6. 383 XP
    Mossad92's avatar

    @66.249.79.xxx:

    dat dus, far cry 4 al 2x uitgespeeld en dark souls is inderdaad een serieus bout spel

    mvg

  7. 502 XP
    Qurx28's avatar

    Haha ik vind juist dark souls wel leuk (al moet ik toegeven dat deel 2 wel de minste is) en vind farcry juist heel snel saai.

    ieder zo zijn smaak

  8. 332 XP
    Bloodyman2103's avatar

    @M4GN3T: Zou goed zijn. Dark souls 2 zou ik nog wel zien zitten, maar Far Cry 4 heb ik al.

  9. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    *Too good

  10. 1783 XP
    Aenea's avatar

    Heb ze beide al, daarnaast lijkt het me ietwat stug dat ze 2 AAA games ineens weg geven, ma goe, je weet het niet!

  11. Anoniem -
    217.105.178.xxx's avatar

    fake…. https://www.reddit.com/r/PlayStationPlus/comments/7tdd1y/hi_my_name_is_george_awad_im_the_creator_of_the/

  12. 1391 XP
    Jason28's avatar

    WTF Dark Souls een schijtspel? Voor mij de beste reeks ooit, maar goed, over smaak valt niet te twisten. Beide games heb ik al dus hoop dat het inderdaad fake is. Maar anders is het best een goeie maand voor diegene die ze niet hebben.

  13. 9451 XP
    stefan52a's avatar

    @Jason28: Ja snapte dat ook niet, dat is geen schijt spel. Maar mening en smaken verschillen haha.

  14. 3754 XP
    PBJ85's avatar

    @M4GN3T: Helaas wel…
    Ik kwam hem te vaak tegen dat ik er steeds meer in begon te geloven….
    Zoals ik al op twitter zei: Te mooi om waar te zijn…
    Moet de Marktplaats tactiek ookmaar eens op twitter gaan toepassen… te mooi is een NO-NO 😉

    ach jha het leverde her en der wel leuke discussies op 😉

  15. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik begin een beetje ongeduldig te worden. Wanneer worden de spellen bekend gemaakt?

  16. Anoniem -
    2a02:a44e:5221:1:1566:8acf:127b:d.xxx's avatar

    En terecht als het fake is , kap maar eens met naar codes vissen. En gewoon geduldig afwachten.

  17. 3754 XP
    PBJ85's avatar

    @chris65: meestal dinsdag of woensdag avond de week voor dat de games komen. Kortom vanavond OF morgen avond.

  18. 1199 XP
    chris65's avatar

    @PBJ85: thnx lijkt op één of andere manier langer te duren dan normaal. Ik wacht af

  19. Anoniem -
    83.81.200.xxx's avatar

    Grappig hoe mensen hier durven toe te geven dat ze Farcry 4 al zovaak hebben uitgespeeld, terwijl ze DS een ””’bout””” serie vinden.

    hahahahahaHAHAHAHAHA de hypocrieten

  20. 276 XP
    cryothic's avatar

    Lijkt me inmiddels ook fake, aangezien ze momenteel adverteren met gratis FarCry4 als je nu 12 maanden PS+ koopt… dat zou opeens geen aanbieding meer zijn dan

  21. Anoniem -
    89.99.98..xxx's avatar

    @83.81.200.xxx: darksouls en far cry hebben echt niks gemeen dus wat praat je poep?

  22. 502 XP
    Qurx28's avatar

    Waarom is dit nog steeds het meest bekeken topic in Mei!?

  23. 168 XP
    whiteshiro's avatar

    @Qurx28: waarom maak je van een muis een olifant?

  24. 502 XP
    Qurx28's avatar

    @whiteshiro: “van een muis een olifant maken” is toch dat je iets veel erger laat lijken dan dat het is? En dat heb ik toch niet gedaan? Ik heb alleen de vraag gesteld waarom dit topic nog steeds als meest bekeken stond 3 maand nadat het relevant was.
    Ik zou het handiger vinden als er gekeken word naar de meest bekeken topics van afgelopen 30 dagen ofzo. Het is nu alweer augustus en het staat nog steeds op nummer 1. Dat is toch niet handig?

  25. 8379 XP
    7th-son's avatar

    @whiteshiro: @Qurx28:

    Dat komt waarschijnlijk omdat er in dit topic veel valse accounts en reacties waren zoals in meerdere topics tegenwoordig. Moeten ze echt eens wat aan doen bij PSX-SENSE. Al heb ik het idee dat het forum wat aan het doodbloeden is, en ik weinig merk van enige moderators.

    Ps: het is ook van een mug een olifant maken. En geen idee wat dat met jouw reactie te maken heeft, aangezien het een normale vraag is.
    Hij is het nu zelf eerder aan het doe haha.