Forum

Topic: steelseries arctis 7 vs turtle beach stealth 700

Anoniem's avatar

Ik zit met een klein probleem. Wil namelijk een nieuwe wireless headset maar kom er niet uit. Heb de arctis 7 op het oog (veel goede reviews) en de turtle beach stealth 700 (vanwege werkende surround op ps4) Ik heb geen ervaring met surround sound en gamen gebruik momenteel een turtle beach px22. Is het verschil groot? Welke headset zouden jullie kiezen en waarom? de arctis 7 met een lange accu duur van 24 uur of de turtle beach stealth 700 met surround weergave op ps4 ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 87 XP
    Skystalker512's avatar

    https://www.youtube.com/watch?v=26VCk96sQfQ
    In deze video legt deze youtuber uit welke (volgens hem) het beste is. Over de Stealth 700 heeft hij ook al iets van 5 videos gemaakt, en hij is er zeer positief over. Ik overweeg ook om de Stealth 700 te halen.
    De Stealth 700 heeft zoals jij al zei surround sound op de PS4, maar de Arctis 7 heeft een langere batterijduur. Maar de Stealth 700 heeft ook app-based settings. Dit betekent dat je via bluetooth de headset met je telefoon kunt verbinden en zo via de Turtle Beach Audio Hub App het geluid kan aanpassen tijdens het spelen. Dit lijkt mij heel handig, maar het is maar net waar je meer waarde aan hecht denk ik. Ik hoop dat dit hielp.

  2. Anoniem -
    94.213.182.xxx's avatar

    Arctis, zonder twijfel.

  3. 2610 XP
    True RPGGamer's avatar

    Als je ook een pc hebt waarop je op game is de razer tresher ook een goeie. 16 uur accuduur draadloos 7.1 surround sound op pc en ps4. Momenteel 140 euro op bol.com heb hem zelf pas een week en moet zeggen dat het echt geweldig geluid geeft. Hopelijk heb je hier iets aan 😉

  4. 110 XP
    Destiny66's avatar

    Bedankt voor de reacties het is de stealth 700 geworden. De arctis is goed maar geen surround geluid op de ps4. Ik laat nog weten wat ik er van vind mvg

  5. 2610 XP
    True RPGGamer's avatar

    @Destiny66: ook een goeie keujs hopelijk is die goed!

  6. Anoniem -
    213.46.109..xxx's avatar

    Ik hoor vaak om niet voor de turtle beach te gaan…….

  7. Anoniem -
    89.205.224..xxx's avatar

    @213.46.109..xxx:

    Heb onderhand al de turtle beach en ben er zeer tevreden mee. Heb hier voor ook een turtle beach gehad was ook prima spul.

  8. Anoniem -
    2001:1c00:1601:2800:44fa:5e2:d54e:.xxx's avatar

    Die steelseries zijn baas op de pc, maar helaas niet op de ps4. Turle beach is zeker top. Alleen de band gaat vaak snel stuk omdat ze van plastic zijn. En de 700 heeft maar 10 uur batterij. Dat is echt schadalijk weinig voor dat geldt, de 600 voor 100 heeft al 5+ uur meer.