Forum

Topic: Zal er van f1 2016 als hij uit is goedkoper worden?

Anoniem's avatar

Er is nu bij de pre-order alleen maar een speciale edition, zal er een normale versie komen die goedkoper word

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 334 XP
    0daro0's avatar

    Volgens mij is er wel een normale editie, kijk even bij budgetgaming .. nl

  2. 2152 XP
    Mrduckie88's avatar

    Erg goeie vraag! Ik vond het ook best raar, omdat er niets anders dan die speciale editie beschikbaar is. Ik vraag me af of het direct goedkoper zal worden. Wel erg benieuwd. Maar ik verwacht van niet.

  3. 12 XP
    Willem-Alexander's avatar

    @Mrduckie88: jammer, vond het ook al raar

  4. 12 XP
    Willem-Alexander's avatar

    @0daro0: is er helaas niet

  5. 250 XP
    berry1983's avatar

    t is gewoon hoe dan ook special de F1 😉 toch @Mrduckie88: maar vreemd is het wel

  6. 2152 XP
    Mrduckie88's avatar

    @berry1983: Toen ik op twitter las, via het twitter account van bol.com , dat hij daar de pre-orderen was, met een link, dacht ik : ik surf naar de normale site, pre-order hem dan, maar hij was alleen te pre orderen blijkbaar, via die link. Haha. Dus hups, meteen pre-order, special edition ofcourse.

    Ik lees alleen over de career boost, maar ook hebben enkele site’s het over meer helm mogelijkheden en aanpassen van je laptop/smartphone. Dat van die helmen en de carreer boost : super vet. Dat aanpassen van laptop en tel…. leuk, maar het zal 😛 …. Full package baby!!!

    Nergens nog wat over gehoord over Rio / Ocon !! Nu had ik op codemasters geantwoord , en Rio zelf?? (of iemand die zijn tweets doet) (twitter gaf aan official account) tweete : ocon

    Hopelijk patched Codemasters dit dan, desnoods geen facescan etc.

  7. 250 XP
    berry1983's avatar

    @Mrduckie88: woehaaaaa ik heb m al binnen..leuke verrassing! Ben benieuwd

  8. 12 XP
    Willem-Alexander's avatar

    @berry1983: morgen toch pas

  9. 250 XP
    berry1983's avatar

    @Willem-Alexander: ik speel m nu…Ik is blij…dagje te vroeg verzonden..ik ga klagen…hehe

  10. 2152 XP
    Mrduckie88's avatar

    @berry1983: Heel veel plezier maat!! Mijne komt vandaag binnen! Even een dagje werken en dan gaan we losssss!!!!

  11. 250 XP
    berry1983's avatar

    @Mrduckie88: hah…nou ik kan je verzekeren, het is leuk! Als je zin hebt in de uitdagingen om je auto te verbeteren zijn de FP 1,2,3 ook leuk! maar t was maar kort gisteren avond, vanavond hele avond. Eerst werken idd!

  12. 2152 XP
    Mrduckie88's avatar

    @berry1983: Daar las ik ook al iets over inderdaad. Maar dat mocht ook wel, nu was de Free practice voor mij, eenmalig een rondje of 2/3 rijden, even het circuit leren kennen, en dan een one shot qualifying . Nu is het upgrade systeem wel super vet.

  13. Anoniem -
    144.76.14.xxx's avatar

    Zal er van f1 2016 als hij uit is goedkoper worden?

    Wat? Zeg het eens gewoon…