Forum

Topic: PAYDAY 2 inventory vraag!

Anoniem's avatar

Hey gamers.

Zoals sommige misschien al weten dat ik een payday lover ben heb ik toch nog een aantal vragen…

Ik ben al LV 56 maar het gaat echt traag vooruit omdat ik solo speel. Gelukkig kan mijn speelgoed dit al wat verzachten.. Ik heb mij getrakteerd op een groot arsenaal wapens.. Onder andere een desert eagle met sound surpressor of zelfs een SAW 🙂

Ik heb in het begin echt zeer veel geluk gehad. Zo heb ik op mijn level 20 mijn eerste mask unlocked en vlogen ze er daarna binnen, mijn trotse aanwinst is een originele Mask van Dallas maar dan met een costum vleugje; namelijk golden !!! 😛

Omdat ik nog zoveel maskers heb/wapens. Kan je maar raar genoeg 9 maskers max houden.. Terwijl ik er nog veel in mijn inventory heb…

Kan dit misschien een fout zijn van de dev?

Want ik heb namelijk al een paar fouten ontdekt..

1 de safehouse trap laat jouw game een paar seconden laggen/freezen… Wellicht een programmeer foutje ..

2 de inventaris kan dus max 9 x per categorie vullen maar de rekken in safe house tonen aan dat je meer zou kunnen hebben…

3 in de missie rats day 1: de meth begint zeer laat te koken… De objective is een beetje bugged

4 in rats day 2: wanneer je in de appartementsgebouwen gaat voor de deal en het loopt niet zoals gepland.. Blijft de ai (hoxton, wolf) gewoon stilstaan en worden ze neergeschoten … Of wanneer je op de planken loopt gaan zij op de trappen en zo naar het ander gebouw: gevolg? Ze zijn dood …

Dus ja, voor de rest wel nog fun met deze game 😛

Dit zijn mijn top 3 masks, ze hebben me echt handen geld gekost: namelijk 2000 000 aan spending money dus ja. Kill with style 😛

MIJN TOP 1 mask…

Top 2…

Top 3…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    FF gegoogled, kwam het volgende tegen:

    “You can have all the masks,colours,and patterns you want unassembled,copies of them included.However,you can only have about nine assembled masks at a time.”

    dat zou je vraag moeten beantwoorden lijkt mij.

    Ohw en met het laggen/freezen… dat kan meerdere redenen hebben. Ervan uitgaan dat iets direct een programmeer foutje is is vaak onjuist. Het zou kunnen liggen aan de processen die het systeem nog af moet handelen, dingen die geladen moeten worden, etc…

    Een console doet alles net als een PC, batch gewijs, dwz alle processen die binnen komen moeten door hetzelfde deurtje voordat ze afgehandeld kunnen worden. Er kan dus een wachtrij ontstaan… sommige processen kunnen dan zelfs afhankelijk zijn van processen die nog in de wachtrij staan, met als resultaat dat je als gebruiker een hickup zou kunnen krijgen.

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    FF gegoogled, kwam het volgende tegen:

    “You can have all the masks,colours,and patterns you want unassembled,copies of them included.However,you can only have about nine assembled masks at a time.”

    dat zou je vraag moeten beantwoorden lijkt mij.

    Ohw en met het laggen/freezen… dat kan meerdere redenen hebben. Ervan uitgaan dat iets direct een programmeer foutje is is vaak onjuist. Het zou kunnen liggen aan de processen die het systeem nog af moet handelen, dingen die geladen moeten worden, etc…

    Een console doet alles net als een PC, batch gewijs, dwz alle processen die binnen komen moeten door hetzelfde deurtje voordat ze afgehandeld kunnen worden. Er kan dus een wachtrij ontstaan… sommige processen kunnen dan zelfs afhankelijk zijn van processen die nog in de wachtrij staan, met als resultaat dat je als gebruiker een hickup zou kunnen krijgen.

    Oké dus mijn andere lading masks zijn dus voor de vuilbak…

    Dat lag foutje is wel degelijk een bug hoor. Ik heb het telkens opnieuw.gelukkig geen gamebreaker 🙂
    ….
    Ondertussen ben ik nog voor de moeilijkste trofee bezig… Guessing game.

    Je moet de FBI binnen dringen. Alle camera systemen en guards van niets laten vermoeden..

    Een deur open en een guard die het ziet= alarm
    Een defecte camera= alarm
    Verkeerde wire= alarm
    Metaal detector = alarm
    Te lawaaierig= alarm
    Iemand beschieten of knockout slaan= alarm indien je al te veel in aanval bent geweest..


    Oké dat is nog de makkelijkste part…

    Het doel van de trofee is echt letterlijk een guessing game. In de missie zijn er random alarm boxen.. Je moet ze zelf vinden en onopgemerkt blijven..

    Eens je een box vind moet je nog eens geluk hebben.. Een verkeerde box doorknippen= alarm.
    Elke keer verandert de missie dynamisch

    Er zijn 4 plaatsen waar de deur kan zijn
    Er zijn wel 8 mogelijkheden voor de alarm paternen
    En er zijn tal van camera posities..

    En dat dus telkens keer opnieuw..

    Eens je dat geluk hebt. Moet je dus nog onopgemerkt buiten komen met jouw gloednieuwe FBI server ^^

  3. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Lijkt het inderdaad wel op dat je dus weinig meer aan die extra maskers hebt.

    En tja, ik kan heel technisch gaan doen over de term bug… gezien ik zelf programmeur ben, maar lijkt me een nutteloze actie. Zolang ie niet game brekend is zou ik me er niet druk over maken in ieder geval.

    Jeetje, die FBI missie klinkt echt als een trial and error missie zeg… suc6 daarmee

  4. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Lijkt het inderdaad wel op dat je dus weinig meer aan die extra maskers hebt.

    En tja, ik kan heel technisch gaan doen over de term bug… gezien ik zelf programmeur ben, maar lijkt me een nutteloze actie. Zolang ie niet game brekend is zou ik me er niet druk over maken in ieder geval.

    Jeetje, die FBI missie klinkt echt als een trial and error missie zeg… suc6 daarmee

    1 tja, mijn maskers zijn chill maar niet allemaal .. Dus de 9 beste costumzisen.. Zoals ik al zei: mijn top 3 maskers kosten samen al een 2 miljoen dollar 😀

    2 kan ik ook ver op in gaan, maar jij zult er nog meer details over weten. 🙂

    3 bah de missie is easy, het is de trofee die het moeilijk maakt…. Je kan de missie uitspelen hoe je wilt
    ….

    4 je hebt ook nog skills die deze missie easy maken. Je moet gewoon de alarm systemen juist hebben en dan zou het geen enkel probleem meer moeten volgen. Ik was wel verast toen ik deze missie opstartte. Een FBI binnen dringen zie je ook niet veel gebeuren 😀