Forum

Topic: cod ghost next gen upgrade voor 10euro

Anoniem's avatar

j kan volgens call of duty je ps3 call of duty ghost ”upgraden” naar ps4 voor 10euro http://us.playstation.com/digitalupgrade/

maar wat ik me afvoeg geld dit voor elke webshop bv bol.com/bartsmit ? of is dit aleen op 1 bedbaalde shop

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Je zou dit artikel eens kunnen lezen:

    http://www.psx-sense.nl/149580/infinity-ward-publiceert-details-upgrade-programma-van-call-of-duty-ghosts/

    Als ik het goed begrijp namelijk krijg je een voucher bij de PS3 versie en maak je een account aan voor CoD.
    Zodra je dan de upgrade uitvoert op je PS4, kun je middels je account alle data en statistieken behouden.

    Anyone, correct me if i’m wrong.

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Je zou dit artikel eens kunnen lezen:

    http://www.psx-sense.nl/149580/infinity-ward-publiceert-details-upgrade-programma-van-call-of-duty-ghosts/

    Als ik het goed begrijp namelijk krijg je een voucher bij de PS3 versie en maak je een account aan voor CoD.
    Zodra je dan de upgrade uitvoert op je PS4, kun je middels je account alle data en statistieken behouden.

    Anyone, correct me if i’m wrong.

    1 koop cod ghosts op ps3
    2 zorg dat je een psn account hebt 😛
    3 kijk in het game doosje voor een voucher
    4 wacht op 29 november wanneer cod ghosts en de ps4 beschikbaar is in ons land
    5 ga naar psn op je gloednieuw beest(ps4)
    6 voer nu de code in dat je vond bij jouw ps3 exemplaar (voucher)
    7 PSN zal nu een automatisch respons vragen voor een bepaald bedrag te betalen(blijkbaar 10 euro)
    8 eens betaald zou je normaal doorverwezen worden naar een digitale download voor de ps4
    9 download de game, en installeer op de HDD
    10 start de game op: er wordt nu gevraagd jouw ps3 disc in de ps4 te steken
    11 CONGRATZ, je hebt nu cod ghosts op de ps4 voor 10 euro(nog niet zeker ) meer…

    NOTE: de voucher is 6 maanden geldig, je hebt de ps3 disc nodig voor de digitale download te kunnen starten
    – en als ik me niet vergis, zijn de vouchers op de disc gebonden als key…(je kan geen andere ps3 disc gebruiken)

  3. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Je kan ook de fysieke ps3 game inruilen voor 20 euro voor een ps4 versie, klinkt wel als een goede deal, want krijg gene ps3 spel meer verkocht xD, maar kan je de stats dan ook overzetten?

  4. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Je kan ook de fysieke ps3 game inruilen voor 20 euro voor een ps4 versie, klinkt wel als een goede deal, want krijg gene ps3 spel meer verkocht xD, maar kan je de stats dan ook overzetten?

    Ja, je moet gewoon je account aan elite linken… Ik ben zojuist bezig met mijn ps3 te formatteren. Ik verkoop hem binnen 2 dagen. En dan wacht ik gruwelijk hard op de next gen!

  5. 2457 XP
    peyj's avatar

    Hoe zit dit trouwens met DLC? Ik heb de versie met Season Pass besteld, maar gaat de code daarvan ook mee naar de PS4?

  6. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Hoe zit dit trouwens met DLC? Ik heb de versie met Season Pass besteld, maar gaat de code daarvan ook mee naar de PS4?

    Ja, alle DLC gaat ook mee heb ik begrepen.