Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Man man, niet normaal.
    Zijn er al berichten of de X-one ook al is gekraakt ofniet ?

    Maar toch, kwestie van tijd jongens, alles is te kraken helaas. Hoe goed het beveiligd ook is.

  2. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Kan me er niet druk om maken 🙂
    Zolang ze er niet online mee kunnen om vervolgens software te downen met hacks en andere onzin voor bepaalde games.

    Ik game altijd online en koop altijd braaf een game origineel
    voor mij is “jailbreaken” geen optie.

  3. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Ik game altijd online en koop altijd braaf een game origineel
    voor mij is “jailbreaken” geen optie.

    Voor mij idem. Maar toch verbazinwekkend dat het zo snel gelukt is.
    Tegenwoordig is het voor de game industrie ook geen ramp meer, aangezien 99% van de gamers idd origneel blijft kopen omdat ze online willen blijven. (tenminste, dat denk ik)
    Tenzij ze er in slagen om wel een jailbreak te maken dat je online kan blijven, of dat ze eigen servers gaan maken zoals xbox toen met xboxconnect had

  4. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Kan me er niet druk om maken 🙂
    Zolang ze er niet online mee kunnen om vervolgens software te downen met hacks en andere onzin voor bepaalde games.

    Ik game altijd online en koop altijd braaf een game origineel
    voor mij is “jailbreaken” geen optie.

    Inderdaad, ze kunnen als goed is niet online,en dat is wel lekker.

  5. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    http://wololo.net/2013/12/01/is-this-ps4-hack-real-fake-ps4-exploit-sets-the-scene-on-fire/

    Ja, las ik net ook idd. Las net op Tweakers dat Sony alleen degene is die naar buiten bracht dat de hack fake is. Kat en muis spelletje lijkt het nu, hahahaa…

  6. 7 XP
    spykerrang's avatar

    waarschijnlijk is die allang gejailbreakt door iemand alleen dat het nog niet naar buiten is gebracht… had zelf twee ps3’s 1 gejailbreakt alleen gebruikte dat voor call of duty hacks maar dat was het maar wordt vanzelf saai

  7. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    waarschijnlijk is die allang gejailbreakt door iemand alleen dat het nog niet naar buiten is gebracht… had zelf twee ps3’s 1 gejailbreakt alleen gebruikte dat voor call of duty hacks maar dat was het maar wordt vanzelf saai

    Stoer , dus jij was 1 van die mannetjes waar je 8 magazijnen op leeg kon schieten zonder dat er wat gebeurde.
    En alsof dat nog niet genoeg is laten we onszelf ook extra runboost geven , en ach we doen eens gek we gaan nu ook vliegen en onzichtbaar zijn.

    Thanx for fucking up a great game !!!

    Een gamer ben je niet en al helemaal geen hacker , gewoon een dood normaal jochie met verkeerde software op ze systeem !

  8. 7 XP
    spykerrang's avatar

    als je even nadenkt, het is bijv. mw2 terwijl black ops 2 al uit was. Weet je wat de game verneukt? Al die trickshotters ja en ik gebruikte alleen in private match dus

  9. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    als je even nadenkt, het is bijv. mw2 terwijl black ops 2 al uit was. Weet je wat de game verneukt? Al die trickshotters ja en ik gebruikte alleen in private match dus

    Dat zeggen ze allemaal ja , alleen private matches en de game is veroudert !
    Het blijft een feit dat mensen zoals jij de lol voor andere mensen bederft met mischien wel hun favo game vd serie dan maakt het niks uit of die oud of nieuw is !

    Als je geen skills heb voor shooters , ga dan lekker op schildpadjes springen en tegen vraagtekenhokjes springen in je rode loodgietersoutfit.

    Meer woorden ga ik niet aan dit soort “gamers” besteden.
    Nu Ajax -ADO kijken daarna me niet ongebouwde ps4 maar weer eens aanslingeren

  10. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Als je geen skills heb voor shooters , ga dan lekker op schildpadjes springen en tegen vraagtekenhokjes springen in je rode loodgietersoutfit.

    😀

    Nu Ajax -ADO kijken

    Toch wel met een Ajax shirt aan hé??

  11. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    😀

    Toch wel met een Ajax shirt aan hé??

    natuurlijk 🙂 , ze staan al weer 1-0 voor.
    Davy klaasen

  12. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Ik zat dinsdag in het stadion…. echt dik hé!!! (op het incident na, gebeurde schuin voor me)

  13. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Ja zwart randje op zo mooie avond !

  14. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    Dat zeggen ze allemaal ja , alleen private matches en de game is veroudert !
    Het blijft een feit dat mensen zoals jij de lol voor andere mensen bederft met mischien wel hun favo game vd serie dan maakt het niks uit of die oud of nieuw is !

    Als je geen skills heb voor shooters , ga dan lekker op schildpadjes springen en tegen vraagtekenhokjes springen in je rode loodgietersoutfit.

    Meer woorden ga ik niet aan dit soort “gamers” besteden.
    Nu Ajax -ADO kijken daarna me niet ongebouwde ps4 maar weer eens aanslingeren

    Het is ado- ajax

  15. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Het is ado- ajax

    Het is 0-2 😀

  16. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    I know maar ik begin altijd eerst met me eigen club 🙂
    Btw 0-2

  17. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Moeten we de titel van dit topic even veranderen? 😛

  18. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Moeten we de titel van dit topic even veranderen? 😛

    Veranderen in Ajax kraakt ADO ! Ik vind het goed chef

  19. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Veranderen in Ajax kraakt ADO ! Ik vind het goed chef

    Hehehehe 😉

  20. 30 XP
    edraket's avatar

    Wat zijn we weer allemaal paniek aan het zaaien voor niets. Het is allemaal een hoax.
    De Twitter berichten die zogenaamd van sony afkomstig waren waarop ze hem bedreigde bevatte meer dan 140 tekens, iets wat op Twitter niet mogelijk is. Het is allemaal een broodje aap!

  21. 367 XP
    The Hunter's avatar

    0-4 en gewoon weer richting #33 😉

  22. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Als je dit gelooft ben je ook wel heel kortzichtig, kijk volgende keer ook ff welke site het post, dan weet je genoeg.

    Slotje bij deze.