Forum

Topic: GTA 5 Singleplayer Probleem

Anoniem's avatar

Ik kom niet verder tijdens de singleplayer. Ik kan niet switchen tussen characters en ik kan geen missies meer doen. Ik ga met Trevor naar een Missie of een Stranger en er gebeurd helemaal niks. Geen interactie niks. Wat kan ik doen? Heb geen eerdere gamesaves apart opgeslagen. Moet ik nu gewoon opnieuw beginnen met de singleplayer?

Alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik kom niet verder tijdens de singleplayer. Ik kan niet switchen tussen characters en ik kan geen missies meer doen. Ik ga met Trevor naar een Missie of een Stranger en er gebeurd helemaal niks. Geen interactie niks. Wat kan ik doen? Heb geen eerdere gamesaves apart opgeslagen. Moet ik nu gewoon opnieuw beginnen met de singleplayer?

    Alvast bedankt

    Gek je moet met een Savegame gewoon bij je huis beginnen , het zou je auto save wel zijn ik save meestal na 3 missies altijd ik vertrouw autosave nooit 100%,

    game is allang uitgespeeld nu nog even de side missies doen , 😉

  2. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Zoiets had ik ook op de ps3. Had alleen nog 1 missie met Michael maar kon hem niet selecteren. Mijn oplossing was een gehackte save, want was niet van plan om de hele game opnieuw te gaan spelen.

  3. 4299 XP
    Peter01's avatar

    misschien kan je het platform waarop je het speelt er even bij zetten.
    en zonder een zelfingenomen “natuurlijk” erachter graag.

  4. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    misschien kan je het platform waarop je het speelt er even bij zetten.
    en zonder een zelfingenomen “natuurlijk” erachter graag.

    Ps4 natuurlijk het staat in het Ps4 Topic voortaan even lezen 😉

  5. 371 XP
    Booyah's avatar

    misschien kan je het platform waarop je het speelt er even bij zetten.
    en zonder een zelfingenomen “natuurlijk” erachter graag.

    Ja sorry, het platform is PS4 wat boven mij al vermeld is. Ik zou het de volgende keer erbij zetten!

  6. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Ja sorry, het platform is PS4 wat boven mij al vermeld is. Ik zou het de volgende keer erbij zetten!

    dank je

    Ps4 natuurlijk het staat in het Ps4 Topic voortaan even lezen 😉

    je verspilt je tijd beginnertje……

  7. 2457 XP
    peyj's avatar

    dank je

    je verspilt je tijd beginnertje……

    Heeft meer XP dan jij XD

  8. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Heeft meer XP dan jij XD

    xp voor forums is vrij zinloos lol.
    ik vind het alleen vaag dat er bij mij nog steeds newbie staat terwijl mensen met minderxp geen newbie meer zijn.
    xp kan me niks schelen maar ik word liever geen newbie genoemd als ik al ruim 20 jaar gamer ben. lol

  9. 567 XP
    roeloffzen's avatar

    xp voor forums is vrij zinloos lol.
    ik vind het alleen vaag dat er bij mij nog steeds newbie staat terwijl mensen met minderxp geen newbie meer zijn.
    xp kan me niks schelen maar ik word liever geen newbie genoemd als ik al ruim 20 jaar gamer ben. lol

    lol maak je niet druk ofzo? 20jaar gamen zozo, denk dat hij in dat geval noob bedoeld ipv newbie hehe 🙂

  10. 490 XP
    Goregash's avatar

    Sorry hoor maar waar slaat deze zinloze discussie ineens op? Het staat in het PS4 gedeelte van het forum en de reactie van MCLERC is zeer terecht op jouw uitspraak Peter01.

    Vond het een erg denegerende opmerking op een simpele vraagstelling. En daarna de arrogantie over beginnertje en dat je 20 jaar gamer bent…

    Dat is echt erom vragen hoor. Ik game ook ruim 20 jaar maar ik ben nog steeds een newbie op deze site. Net als jij dat bent.

  11. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Raar issue. Kun je niet je savegame van psplus afhalen en het opnieuw proberen? Anders ben ik bang dat je inderdaad opnieuw moet beginnen…

    xp voor forums is vrij zinloos lol.
    ik vind het alleen vaag dat er bij mij nog steeds newbie staat terwijl mensen met minderxp geen newbie meer zijn.
    xp kan me niks schelen maar ik word liever geen newbie genoemd als ik al ruim 20 jaar gamer ben. lol

    om in je eigen woorden te antwoorden…

    je verspilt je tijd beginnertje……

    je game ervaring wordt niet omgezet in XP die je verdient op deze site, je verdient XP met reacties plaatsen op het forum en in de comments.

    Je rang is newbie (op deze site) en als je dat anders wilt hebben, kun je hier vinden wat je moet doen:
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14993-Forum-rangen

  12. 371 XP
    Booyah's avatar

    [quote]Raar issue. Kun je niet je savegame van psplus afhalen en het opnieuw proberen? Anders ben ik bang dat je inderdaad opnieuw moet beginnen…

    Ja ik ga ook maar opnieuw beginnen straks. Gelukkig was ik ook niet zo ver. Ik heb net PES binnen dus daar ben ik nu wel even zoet mee. Maar thanks voor het reageren!

  13. Anoniem -
    40.77.167.xxx's avatar

    ik heb ook zoiets,ik kan de map opeens ook nie meer zien en ik had opeens ook geen huis meer ,geen auto . Gta 5 gaf wel iets aan dat je iets op je controle moest checken maar ik kan geen engels dus help plzzz
    het gaat om ps4