Forum

Topic: Avant Garde Reclame

Anoniem's avatar

Hey,

Het reclame blok van Avant Garde?! komt dubbel onder een ander reclame blok, Neemt in totaal dus zowat de hele pagina in beslag, heeft een pop-up video die mega irritant is en blokt je scrollwheel als je met je muis erop staat.

Eigenlijk is de vraag of deze gewoon uit de lijst kan van advertenties. Ik vind reclame niet erg maar dit is gewoon absurd. 2 Blokken en dan ook nog irritant opdringerig pop up en zorgen dat je er niet voorbij kan scrollen.

Heb evt. een screenshot indien nodig.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Heb je een screen? weet zo niet welke je bedoeld

  2. 490 XP
    Goregash's avatar

    http://i58.tinypic.com/zvbdhv.jpg

    Hier zie je dus de 2 reclame blokken onder elkaar tussen menu en hoofd content.

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Hmm dat hoort niet, krijg je hem de hele tijd en soms alleen batman en soms alleen DS of?

  4. 490 XP
    Goregash's avatar

    Wisselt af heel vaak. Soms laad een ad weer niet en dan zie ik dit staan: ->

  5. 152 XP
    Ghost-Fighter's avatar

    Ik had deze vanochtend ook. Eenmalig, daarna niet meer gezien. Daarvoor ook nooit eigenlijk.

  6. 490 XP
    Goregash's avatar

    Hmmmm. Ik open altijd jullie berichten in een nieuw tab dus dan heb ik een tab of 6-7 openstaan en die lees ik. Daarna sluit ik het gelezen tab om de volgende te lezen. Ik had net dus op alle 5 de geopende tabs de dubbele reclame en daardoor ging mijn pc ook nog eens stotteren.

    Ik ga adblocker maar installeren denk ik want gaat echt te ver.

  7. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ja we kampen met wat problemen en servicemail wordt nu niet meer beantwoord, is begin volgende week opgelost. Excuses voor het ongemak.

  8. 53 XP
  9. 490 XP
    Goregash's avatar

    Laat maar weten als het weer werkt M4gn3t dan gooi ik adblock er weer af 🙂

    Tis wel een verademing eigenlijk. zeker op youtube haha. Maar ik gun jullie de reclame wel 🙂

  10. 2457 XP
    peyj's avatar

    Laat maar weten als het weer werkt M4gn3t dan gooi ik adblock er weer af 🙂

    Tis wel een verademing eigenlijk. zeker op youtube haha. Maar ik gun jullie de reclame wel 🙂

    Je kan Adblock er ook op laten staan en dan PSX als uitzondering toevoegen dat je daarop wel reclames wil zien :). Geen vervelende reclames op andere sites en je gunt PSX hun inkomen.

  11. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ja als je t voor dit weekend gewoon erop hebt dan snap ik dat volkomen hoor, gelijk heb je, is onze fout. Als je wel zo vriendelijk bent om het daarna alleen weer uit te zetten op PSX, dan graag!

  12. 490 XP
    Goregash's avatar

    Je kan Adblock er ook op laten staan en dan PSX als uitzondering toevoegen dat je daarop wel reclames wil zien :). Geen vervelende reclames op andere sites en je gunt PSX hun inkomen.

    Ah top dat wist ik niet 🙂 Zal em dinsdag weer aanzetten op PSX 🙂

  13. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Alles is opgelost nu 🙂

    Sorry voor het ongemak!