Forum

Topic: tweede playstation 4 in huis

Anoniem's avatar

Hoi,

Ik ben van plan een tweede playstation 4 te kopen voor op mijn kamer, er staat er al een in de woonkamer. Ik weet dat je 1 ps4 als primary in moet stellen en de andere als secundary, maar kan je dan bijvoorbeeld een game kopen, die op de primary installeren en kan ik die dan ook op de secundary ps4 spelen? En kan ik ook online samen spelen met de 2 playsations?
Zijn er misschien nog andere belangrijke dingen die ik moet weten of die ik moet instellen?

Ik zou het liefst een antwoord krijgen waarin alles vermeld staat wat ik moet weten en als ik iets moet instellen, dat ook verteld.

Hoop dat iemand me goed kan helpen 🙂

Axel

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 22 XP
    tommiboy96's avatar

    Je kan inderdaad eentje als primary instellen en eentje als secondary. Als je wilt kan je ook samen spelen maar dan heb je wel twee verschillende accounts nodig. dus stel dat je op de eerste console 3 accounts hebt dan eentje daarvan is je primary dan kun je op die console met alle accounts spelen op de spellen en ps plus die je op je primary account koopt.

  2. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Ik heb ook 2 PS4’s in huis en dat werkt prima

    Je eigen gedownloade games en je eigen DLC kan je altijd op je eigen account spelen,
    of die PS4 nu de Primaire of de Secondaire is

    Op een ander account kan je jou games alleen spelen op je Primaire PS4

    Hopelijk is dit kort en duidelijk genoeg

  3. 250 XP
    berry1983's avatar

    geen ervaring mee maar al overwogen een playstation tv aan te schaffen? dan kan je op je kamer remote playen (of andersom) ben je voor 7 tientjes klaar denk ik?

  4. Anoniem -
    66.249.65.xxx's avatar

    Oude topic die ik via Google gevonden heb.
    Maar ik heb een vraag:
    Ik zou graag een tweede PS4 in dezelfde kamer installeren.
    dat wil zeggen, een voor en achter kamer. ongeveer 8 meter uit elkaar.
    Geeft dat een conflict met bv de controllers?

  5. Anoniem -
    94.214.196.xxx's avatar

    dus een voor mezelf in de voorkamer, een voor de kids in de achterkamer…

    En dan ook nog eens tegelijk draaiende, het ding is namelijk altijd bezet als ik een keer wil gamen 😉