Forum

Topic: F1 2016 – Trophy probleem/hulp

Anoniem's avatar

Hey PSX-forum,

Afgelopen maand heb ik F1 2016 lekker veel gespeeld. De 2015 versie was echt niet te doen qua trophies, dit was met de 2016 versie wel anders.

Ik heb nu eigenlijk alle trophies gehaald op de Pro Career en de ‘win een race met 25% voorsprong op moeilijkheidsgraat ultimate (Vertaald van Engels naar Nederlands hehe)na.

Ik ga stuk op beide trophies en vrees dat ik de moed moet op gaan geven.

Die Pro careeer trophy (Ultimate Challenge)is gewoon het uitrijden van een race in het speltype pro career. Ik heb nu na een seizoen ‘kutten’ 0 punten en maximale rondjes wat ik gehaald heb was 30 (n00b ja ;).

Die 25% voorsprong trophy ( So You Think You’re Fast?) is ook niet te doen. Ik haal steeds maar op max. 15 seconden. Dat lukt dan op Azerbaijan, maar op andere circuits mag ik blij zijn als ik überhaupt kan winnen.

Zijn er hier F1 2016 gamers die het wel gelukt is en die mij eventueel kunnen helpen op een één of andere manier!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Ik ben een beetje dom hehe! Die 25+ heb ik verkeerd geintepeteerd.. Trophy lijst checke met wat biertjes op was niet helemaal handig hehe.

    Die andere gaat nu ook wel lukken! Topic mag slotje krijgen!

  2. 279 XP
    FuriA's avatar

    @dnmw2705: Haha! Nou proost dan maar heej! 🙂

  3. Anoniem -
    217.105.178.xxx's avatar

    2015 was ook vrij simpel qua trophies hoor 🙂

  4. Anoniem -
    81.204.163..xxx's avatar

    Pak een circuit waar moeilijk in te halen is bij de 25%. Monaco. Ga daar zonder damage rijden en met een mercedes. Vgm staat Hamilton meestal op pole daar.

    Bij de pro career heb ik canada gedaan. Dit omdat er veel rechte stukken zijn en mijn favo track is. Je kunt mid session saves doen. (heb ik ook gedaan). en als je dan toch crasht spel opnieuw opstarten en dan begin je bij je laatste save. Ik ben ook echt op 5 rondjes ingehaald maar het is me van de week gelukt!

    Nu alleen nog alle upgrades en dan heb ik platinum!

    Succes!

    Race je trouwens met stuurtje? Dat moet sws wel voor pro career