Forum

Topic: Welke games zijn hun geld waard

Anoniem's avatar

Ik heb dit topic gestart omdat mij lang niet duidelijk is welke games hun geld nou waard zijn. Zo heb je PAIN, lijkt me een leuk spel maar is dit niet na 5 minuten wel bekeken.

Mijn vraag is dus ook. Welke games heb jij gekocht en wat vond je ervan ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

122 reacties

  1. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    007: quantum of solace is helemaal tof

  2. 66 XP
    sneezle's avatar

    KILLZONE 2 Wordt zijn geld meer dan waar.

    Ben Nog steeds aan het Testen. Maar wordt steeds beter.

  3. 76 XP
    Wouter36's avatar

    Is Motorstorm 2 zijn geld waard? Of kan ik beter Motorstorm 1 halen?

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Is Motorstorm 2 zijn geld waard? Of kan ik beter Motorstorm 1 halen?

    Als je moet kiezen ga je voor MotorStorm Pacific Rift. ;).

  5. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Vervolg is bijna altijd beter. Op 1 serie na: PES

  6. 76 XP
    Wouter36's avatar

    Ik vond motorstorm 1 altijd heel erg vet, maar zijn er nog grote veranderingen waardoor je MS2 echt moet hebben?

  7. 2 XP
    psn__cards's avatar

    Van de PSN games vind ik PAIN en Tekken 5: Dark Resurrection zeker hun geld waard.

  8. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Pain is leuk jah! en lumines ook!

  9. 1562 XP
  10. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Er zijn natuurlijk games die hun geld waard zijn maar je moet ook een beetje naar de verschillende prijzen kijken. Het heeft niet veel nut als LBP voor 50 euro koopt bij een winkel als je hem bij play.com voor 23.50 kunt krijgen.
    Verder zullen games met veel mogelijkheden natuurlijk beter voor die prijs zijn zoals een vette SP en MP met split-screen opties en nog bonusmateriaal.
    Een aanrader is Warhawk, voor ongeveer 20 euro bij playstation store.

  11. 591 XP
    dajez's avatar

    hehe juist burnout paradise the ultimate box voor 19,95€ gekocht en da tege in de psn store iets vn een 35€

  12. 1992 XP
    elazzja's avatar

    hehe juist burnout paradise the ultimate box voor 19,95€ gekocht en da tege in de psn store iets vn een 35€

    Het ligt ook aan waar je hem hebt gekocht. Als het bij een 2de hands winkel is geweest dan is dat toch anders als bij psn store.

  13. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Fallout 3 voor een prijsje van €64,94 incl. verzenden op bol.com. Ik vond het vrij duur maar voor de game die je dan in huis haalt is het, het geld wel waard! :ok:

  14. 591 XP
    dajez's avatar

    Het ligt ook aan waar je hem hebt gekocht. Als het bij een 2de hands winkel is geweest dan is dat toch anders als bij psn store.

    bij collishop, dus ni 2de hands:D

  15. 1992 XP
    elazzja's avatar

    bij collishop, dus ni 2de hands:D

    mooie aankoop

  16. 110 XP
    Marshall's avatar

    Resistance 2. Deze kan je meer dan 100 uur online spelen voordat je hem helemaal uitspeelt. Tot nu toe verveelt hij mij niet en ik heb er ook al een uur of 100 op zitten.

  17. 9 XP
    aron-bekhuis's avatar

    Hoe zit het dan met het spel PAIN ?

    ik heb wel pain hij is sppr lijp:lock:

  18. 954 XP
    Callme's avatar

    waarom hebben jullie het over disc based games als dit in het playstation NETWORK topic staat ? :S

    maar burnout zowiezo en warhawk ook!

  19. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Die zombie psn-spel lijkt me wel vet! Maarja veel Europaanen moeten het nog zonder content doen…

  20. 18 XP
    Crazy-Fox's avatar

    tom clancy’s HAWX, FIFA 09, GTA 4, BF:BC, KILZONE 2!!!!, CoD WaW allemaal meesterlijke spellen!

  21. 16 XP
    DrWarHead's avatar

    Savage moon als PSN game

    Killzone 2
    Metal Gear Solid 4
    F.E.A.R 2
    Call of Duty 4
    Grand Theft Auto 4

  22. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Hmm,

    Tekken 5 dark ressurection 5 online (PSN)

    En dan nog : Call of Duty 4( Variety Map pack is echt niet zo goed, standaard zijn veel leuker en worden niet snel saai)
    , Metal Gear Solid 4, Little Big Planet( ik hd em voor 20),
    Grand theft auto 4, Killzone 2, Burnout paradise Ultimate Box(30 euro), Uncharted Drake’s Fortune.

    Het zijn er aardig wat. De overige spellen gewoon 60.