Forum

Topic: beter online gamen?

Anoniem's avatar

Beste mensen als ik pes 11 speel tegen me neefje met kabel dan is het meestal slecht tot gister in de ochtend ging het gewoon kei goed en als ik nou wil spelen is het gewoon weer slecht en happerd hij.
Mijn vraag was ik heb gehoord over Poort forwarding ?
dat het sneller maakt
iemand die uitleg kan geven?:blush:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Hier heb je een hele boel aan: http://portforward.com/

  2. 41 XP
    Bhola's avatar

    iemand ook gewoon nl uitleg?

  3. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Als je games in het Engels snapt, snap je deze uitleg ook. Is niks moeilijks aan. Gewoon nadoen wat zij doen.

  4. 1562 XP
    dikked's avatar

    nou je moet in je router gewoon poorten openzetten zodat dingen als online gamen makkelijker gaat
    bijvoorbeeld de poorten die de PS3 gebruikt zijn 80, 443, 5223, 3478 en 3479.
    playstation network gebruikt die poorten en door deze te port forwarden (open zetten) word het in één keer doorgelaten en worden ze niet steeds tegengehouden door de beveiliging van je router

  5. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Als de poorten niet openstaan moeten je bestanden telkens eerst even langs de douane, wat een flinke tijd kan duren. Als deze bestanden hier niet langs hoeven zitten ze veel sneller op het internet, waardoor je online spel sneller reageert.

  6. 3 XP
    monicachenny's avatar

    wa, its amazing! thanks a lot ,i learned a lot!
    im a newbie here! evening dresseshappy to know you!nice forum!
    mine is the same with yours!!