Forum

Topic: Welkom op V4, meld hier de bugs

Anoniem's avatar

Hallo,

Als je een bug tegenkomt, gelieve deze hier te vermelden zodat onze admins deze kan fixen.

Mvg Shmet

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 451 XP
    Florian's avatar

    Ik ben opeens mn Markt topic kwijt? had nog ergens een link, en ook die pakt ie niet meer?

  2. 571 XP
    r03n_d's avatar

    http://www.ps3-sense.nl/2010/11/enorme-server-crash-ps3-sense/
    Ik zou als ik jou was even kijken of je hem nog kan achterhalen in de cache van Google

    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:fQOeJo7Vh-oJ:www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php%3F10862-%255BTK%255D-Diverse-PS3-Games%26p%3D150457+diverse+ps3+games&cd=4&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=firefox-a

    [TK] Diverse PS3 Games

    Hallo Sensers!!
    Ik heb hier een aantal PS3 games staan, die ik kwijt wil.
    Ik doe ze weg omdat ik ze uitgespeeld heb, saai vind, of nooit meer speel.
    Ik garandeer de koper dat de games: Krasvrij, Origineel met hoesje, en (indien bij het spel bij aankoop) originele boekjes!!

    ok, hier de games:

    * Guitar Hero World Tour (inc. Gitaar) €20
    * Little Big Planet €10
    * Killzone 2 €10
    * Medal Of Honor Airborne €10
    * Gran Tourismo 5 Prologue €10
    * Need For Speed Undercover (US Import) €10
    * Uncharted Drakes Fortune (platinum) €7,50

    Kun/wil je de game niet op komen halen (omg. Terneuzen – Zeeuws-Vlaanderen – Zeeland), dan wil ik de game eventueel ook opsturenClick here to enlarge

    Heb je Interesse? reageer fftjes of stuur een berichtje!!

    Greetz,
    Opper-Ginger: Mr. Flor

    Florian

  3. 451 XP
    Florian's avatar

    ik ben egt een pc rookie dus snap egt niet wat ik daarvoor moet doenxD
    maar bedankt dat jij hem opgezocht hbt, dan kopier ik hem wel en dan post ik hem opnieuw(A)

  4. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ehm, gisteren gaf sense bij mij een database error aan. Nu is die gemaakt maar is mijn account verwijderd? Heb maar een nieuwe aangemaakt maar lijkt me vreemd…

  5. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Klopt, de site is weer teruggezet naar een oude backup zoals te lezen is in het bericht waar ik naar heb gelinked.
    Als je in de periode tussen de laatste backup en de servercrash je account hebt aangemaakt is deze verloren gegaan. Dus dan moet je je inderdaad opnieuw registreren.

  6. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    voor de crash had ik hier een reactie gezet dat er (bij mij) de regel met “uitloggen/profiel enz..” bij mij onder elkaar staat in plaats van langs elkaar.
    ik gebruik windows 7 met internet explorer 9.
    en onderaan bij de forum informatie staan nog een aantal dingen in het engels en nederlands door elkaar..
    verder ziet v4 er top uit!!

    en de zoekbalk staat bij mij onder de GO knop.. 🙂

  7. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    en op het forumoverzicht, onder het kopje laatste bericht, ontbreken de plaatjes. daar staat nu een leeg vierkantje.

  8. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    en op het forumoverzicht, onder het kopje laatste bericht, ontbreken de plaatjes. daar staat nu een leeg vierkantje.

    Wat bedoel je? Url voor mij?

  9. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    heb ff een screenshotje gemaakt.

    http://i1207.photobucket.com/albums/bb471/Wouter_Verhofstad/ps3sense/d95856f8.jpg

  10. 1402 XP
    Selec1's avatar

    heb ff een screenshotje gemaakt.

    screenshot

    Ik heb daar geen last van. Misschien ligt het probleem bij het feit dat gebruikers andere rechten hebben dan crew?

  11. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Heb ik ook geen last van, ook niet op een member-account. Iemand anders hier last van?

  12. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Zowel op FF als op IE geen last van hier.

  13. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Misschien lost het zich op na een ctrl + f 5 door de gebruiker?

  14. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Misschien lost het zich op na een ctrl + f 5 door de gebruiker?

    top, ik had het zelf kunnen bedenken. het werkt weer perfect.. 🙂

  15. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    er is volgens mij nog geen topic voor de PSX-sense layout, daarom hier maar.

    Als ik kijk bij Nieuwe berichten op het forum, dan ben ik niet ingelogd, klik ik dan op een topic dan ben ik daar weer wel ingelogd. Als je inlogt in het scherm Nieuwe berichten, dan zegt hij wel dat je bent ingelogd, maar daarna staan er toch weer de gebruikersnaam/wachtwoord vakjes.
    Hij geeft alleen wel aan dat er in ieder topic wat er staat nieuwe reacties zijn geplaatst..