Forum

Topic: PS3-Sense Money

Anoniem's avatar

Vragen, kritiek, etc. etc. over PS3-Sense Money kan men kwijt in dit topic.

Ook problemen met de Shop, kunnen hier geplaatst worden.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

67 reacties

  1. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Het werkt erg goed naar mijn inziens. Ik zou echter proberen dit systeem uit te zetten in het spelletjes gedeelte, omdat dat echt the spam heaven van ps3-sense is.;)

  2. 43 XP
    JBVisual's avatar

    leuk bedacht maar ik denk dat je wel jaren kan sparen voordat je een nieuw spel bij elkaar hebt aan punten πŸ˜›

  3. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Je kan je sense money nog niet inwisselen, wel? alleen nog sparen en het overzicht bekijken hoeveel iedereen heeft? πŸ™‚

  4. 288 XP
    shooterman100's avatar

    kan je ook goodies of alleen games

  5. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Je kan je sense money nog niet inwisselen, wel? alleen nog sparen en het overzicht bekijken hoeveel iedereen heeft? πŸ™‚

    Op het moment is er nog geen shop, maar deze komt er spoedig aan.

  6. 451 XP
    Florian's avatar

    Als je nou altijd ingelogd staat he, hoe word dat dan geregeld dat je punten krijgt als je iedere x inlogt? xD

  7. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Als je nou altijd ingelogd staat he, hoe word dat dan geregeld dat je punten krijgt als je iedere x inlogt? xD

    Je krijgt punten voor terugkeren, dus stel je komt morgen op ’t forum , krijg je daar punten voor.

  8. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    en 5x op 1 dag, telt dat ook als iedere keer een bezoek?>

  9. 33 XP
    moviezman's avatar

    2e gevoelig iets gevonden betreffende het punten systeem (PS3-Sense Money) zie prive bericht πŸ˜›

  10. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    en 5x op 1 dag, telt dat ook als iedere keer een bezoek?>

    Nee kan max 1x per dag.

  11. 1562 XP
    dikked's avatar

    en wat voor soort goodies komen er in de “shop” te liggen
    dingen gerelateerd aan games of leuke PS3-Sense Goodies ?

  12. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Vind het leuk bedacht alleen denk ik dat er een hele boel mensen nu berichten gaan ‘spammen’ om maar money te krijgen. Hierdoor worden de topic veel minder overzichtelijk.

  13. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Vind het leuk bedacht alleen denk ik dat er een hele boel mensen nu berichten gaan ‘spammen’ om maar money te krijgen. Hierdoor worden de topic veel minder overzichtelijk.

    Daar zijn de moderators voor he, die proberen het allemaal in de gaten te houden en spammen etc te voorkomen:)

  14. 935 XP
    Mormel123's avatar

    wel beetje oneerlijk… zelf zit ik al sinds 2009 op het forum met 700 posts en heb nog geen eens 100 ps3-sense money en sommige mensen die net nieuw zijn met bijv. 20 berichten, hebben al 700+.

    Eigenlijk zal er een soort van bonus moeten komen, van bijvoorbeeld een bepaald bedrag dat je elke maand/week krijgt van je registratietijd. De tijd die tussen de registratie en het heden zit.

  15. 1562 XP
    dikked's avatar

    wel beetje oneerlijk… zelf zit ik al sinds 2009 op het forum met 700 posts en heb nog geen eens 100 ps3-sense money en sommige mensen die net nieuw zijn met bijv. 20 berichten, hebben al 700+.

    Eigenlijk zal er een soort van bonus moeten komen, van bijvoorbeeld een bepaald bedrag dat je elke maand/week krijgt van je registratietijd. De tijd die tussen de registratie en het heden zit.

    ja vind ik ook ik zit al vanaf begin 2009 op dit forum maar daar krijg je geen bonus voor.
    voor mij zou het niet veel uitmaken want ben pas sinds een half jaar echt actief op dit forum ofzo maar voor sommige mensen die echt altijd op dit forum zitten moet er wel een bonus komen ofzo vind ik

  16. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik ben al lid toen de site al pas rond een maadn of 2 bestond πŸ˜›
    en aardig wat posts :$
    Dus dat bonus spreekt me wel aan haha πŸ˜›

    maar daar gaat het natuurlijk niet om πŸ˜‰
    Gaat er om dat het een goed forum word ;!
    En dit is zeker een + punt ;)!

  17. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    wel beetje oneerlijk… zelf zit ik al sinds 2009 op het forum met 700 posts en heb nog geen eens 100 ps3-sense money en sommige mensen die net nieuw zijn met bijv. 20 berichten, hebben al 700+.

    Eigenlijk zal er een soort van bonus moeten komen, van bijvoorbeeld een bepaald bedrag dat je elke maand/week krijgt van je registratietijd. De tijd die tussen de registratie en het heden zit.

    Ik zit nu een half jaartje op Sense alleen was mijn account gereset tijdens de server crash πŸ™

  18. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik zit nu een half jaartje op Sense alleen was mijn account gereset tijdens de server crash πŸ™

    De laatste server crash, dat is onmogelijk omdat er een backup van 50 dagen geleden terug is gezet, dus dan ben je lijkt mij als je echt verwijderd was, geregistreerd binnen die 50 dagen.

  19. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ik heb nWo_IDevastator een maandje geleden aangemaakt. Maar hiervoor zat ik op RoberT-ownage. Dit omdat ik pas een paar weken in nWo zit πŸ˜€

  20. 54 XP
    Jericho's avatar

    Even over die spellen hè. Gaan dat alleen maar PS3 spellen worden of ook voor andere consoles?

  21. 261 XP
    marcovk's avatar

    Maar hoeveel punten moet je dan voor iets hebben, 10.000? xD

  22. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Off-topic en nWo forum zijn uit money count gehaald, t evens worden mensen die de functie misbruiken gestraft met een saldo van 0.

  23. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ok lol, off topic en nWo forum gelden nu niet meer voor de money? nWo snap ik nog maar off topic?

  24. 261 XP
    marcovk's avatar

    In off-topic worden toch altijd van die onzin dingen geplaatst, en daar kan iedereen maar raak posten dus daarom is daar geen Money

  25. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ok lol, off topic en nWo forum gelden nu niet meer voor de money? nWo snap ik nog maar off topic?

    nWo topics helpen niet echt mee aan PS3-Sense forum, dat is van jullie no problem, maar als je PS3-Sense Money wilt verwachten we van in return posts in de overige fora die er toe doen en waarin mensen geholpen worden.

  26. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    en forum spelletjes dan?:P

  27. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Die moeten ook uitgesloten worden πŸ˜›

  28. 1562 XP
    dikked's avatar

    ff een klein vraagje over de net nieuwe forum shop:
    als je iets koopt gaat het dan ook van je punten af zodat je misschien uit de rijke lui top 10 kan komen of staat je saldo apart van die top 10 ??

  29. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Je saldo is precies hetzelfde als in de top 10, gewoon je huidige saldo.

  30. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    ff een klein vraagje over de net nieuwe forum shop:
    als je iets koopt gaat het dan ook van je punten af zodat je misschien uit de rijke lui top 10 kan komen of staat je saldo apart van die top 10 ??

    Als je iets koopt ‘betaal’ je he =p

  31. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Zou toch wat zijn als je in de winkel kon betalen met de pinpas, maar dat het niet van je bankrekening word afgeschreven πŸ˜€

  32. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    nWo topics helpen niet echt mee aan PS3-Sense forum, dat is van jullie no problem, maar als je PS3-Sense Money wilt verwachten we van in return posts in de overige fora die er toe doen en waarin mensen geholpen worden.

    Je hebt helemaal gelijk! (Y)

    ff een klein vraagje over de net nieuwe forum shop:
    als je iets koopt gaat het dan ook van je punten af zodat je misschien uit de rijke lui top 10 kan komen of staat je saldo apart van die top 10 ??

    Het heet toch niet voor niks de rijkelui top 10? Je bent niet rijk meer als je dat geld uitgeeft! Maar tot nu toe vind ik de spullen in de shop niet echt nodig… Alsof ik er om geef om mijn naam onderstreept te hebben of dikgedrukt? Komen er nog andere spullen in de shop want dit (vind ik) helemaal niks…

  33. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Het heet toch niet voor niks de rijkelui top 10? Je bent niet rijk meer als je dat geld uitgeeft! Maar tot nu toe vind ik de spullen in de shop niet echt nodig… Alsof ik er om geef om mijn naam onderstreept te hebben of dikgedrukt? Komen er nog andere spullen in de shop want dit (vind ik) helemaal niks…

    Er komt nog veel meer aan;)

  34. 536 XP
    Glennps3's avatar

    Even over die spellen hè. Gaan dat alleen maar PS3 spellen worden of ook voor andere consoles?

    De website heet ps3-sense om ook content voor andere consoles uit te delen he :p

  35. 1562 XP
    dikked's avatar

    hoe duur worden de echte spellen dan ?
    want als ik zie dat je naam dikgedrukt hebben al 45.000 ps3 money kost hoeveel moet een game dan wel niet kosten ?
    moeten we dan eerst 10 jaar op dit forum zitten om 1 miljoen bij elkaar te krijgen ofzo ?

  36. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Is ook echt gaar dat je voor 45000 punten een dikgedrukte naam krijgt! Heb nu in drie dagen bijna 100 posts en zit op 1600! Je moet voor een dikgedrukte naam alleen al 3000 posts plaatsen. Lijkt me veel en veel te veel?

  37. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Is ook echt gaar dat je voor 45000 punten een dikgedrukte naam krijgt! Heb nu in drie dagen bijna 100 posts en zit op 1600! Je moet voor een dikgedrukte naam alleen al 3000 posts plaatsen. Lijkt me veel en veel te veel?

    Een tutorial is 1000 punten, en dan nog 5 punten per woord. En er komen nog meer opties aan waarmee je meer punten kan verdienen, heb geduld.

  38. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    enigste wat ik kan zeggen is top joh.
    Jullie nemen tenminste het initiatief voor nieuwe ideeΓ«n
    Ga zo door wacht met vreugde af op de shop:D

  39. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Om hulp vragen in het Helpdesk forum is nu 500 punten per aanmaken topic, tevens is iemand helpen nu ook hoger beloond. JE krijgt hiervoor 100 punten per post in het helpdesk forum.

    Wanneer wij van mening zijn dat je in iemands topic reageert ‘zonder te helpen’, krijg je een flag en mogen we je strafpunten geven.

  40. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Een tutorial is 1000 punten, en dan nog 5 punten per woord. En er komen nog meer opties aan waarmee je meer punten kan verdienen, heb geduld.

    Om hulp vragen in het Helpdesk forum is nu 500 punten per aanmaken topic, tevens is iemand helpen nu ook hoger beloond. JE krijgt hiervoor 100 punten per post in het helpdesk forum.

    Wanneer wij van mening zijn dat je in iemands topic reageert ‘zonder te helpen’, krijg je een flag en mogen we je strafpunten geven.

    Ik krijg gewoon 20 punten per post en niet 5 punten per woord… En het maakt niet uit of ik iemand help ik krijg gewoon evenveel punten. Ook vind ik het raar dat functies die er eerst wel waren zoals teks onder je naam, nu ineens geld gaan kosten? En ook nog een 10.000 punten. Ook vind ik het vreemd dat als je bijvoorbeeld op een topic gewoon ff iets reageert dat misschien niet echt helpt maar wel een sfeer op sense maakt. Je dan ineens een flag ofzo krijgt. (ik help met deze post ook niet dus ik moet ook een flag????)

    Voor de rest vind ik het allemaal wel laggen hoor goed idee!

  41. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Een tutorial is 1000 punten, en dan nog 5 punten per woord. En er komen nog meer opties aan waarmee je meer punten kan verdienen, heb geduld.

    trophyguides? πŸ™‚
    mijn trophyguide van Fifa staat nog steeds in de games sectie, maar kan je daar niet wat meer mee doen?

  42. Management - 5204 XP
  43. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Goede update M4GN3T, nu wordt het een race naar de game!:D

  44. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    vbux ftw πŸ˜€
    nou nog net zo veel vbux opties als NGU heeft πŸ˜›
    zou helemaal fantastisch zijn

    en natuurlijk ook nog rep met posts thanken enzo πŸ˜€

  45. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Wanneer is het mogelijk om ps3-sense money te sturen naar andere leden?

  46. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Waarom zou je dat eigenlijk willen? πŸ˜›

  47. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Waarom zou je dat eigenlijk willen? πŸ˜›

    om zo met een paar vrienden snel genoeg punten te hebben voor een game xD

  48. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    om zo met een paar vrienden snel genoeg punten te hebben voor een game xD

    Nee, om mensen te bedanken ergens voor als je niet om die money geeft…

  49. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Wanneer is het mogelijk om ps3-sense money te sturen naar andere leden?

    dat kan toch al? op het geld van degene klikken naar wie je het wil “overmaken”

  50. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    En dan krijg je een error…

  51. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    oh ja, zie het nu. πŸ™‚ is nog niet geconfigureerd zegt hij.

  52. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Wanneer is het mogelijk om ps3-sense money te sturen naar andere leden?

    Magnet?

  53. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Wanneer is het mogelijk om ps3-sense money te sturen naar andere leden?

    Aangezien mijn bericht is verwijderd?????? Stuur ik hem nog een x…

    Magnet zou ik antwoord op mijn vraag mogen?

  54. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Wanneer is het mogelijk om ps3-sense money te sturen naar andere leden?

    Kan je hier niet meer op reageren ofzo? Want mijn bericht is 2x verwijderd?

    Maar kan je antwoord op mijn vraag geven magnet wil het echt graag weten…

  55. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Kan je hier niet meer op reageren ofzo? Want mijn bericht is 2x verwijderd?

    Maar kan je antwoord op mijn vraag geven magnet wil het echt graag weten…

    Personlijk vind ik dat een slecht idee hoor, mensen gaan dubbele accounts maken volgens mij en gaan het systeem misbruiken …

  56. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Als je een account maakt heb je toch niet ineens daar ps3-sense money op??? Dus kan je net zo goed op je normale account berichten sturen… Maar het is wel handig als je mensen ergens voor wilt bedanken ofzo?

  57. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Waarom zou je geld willen verzenden?

  58. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Waarom zou je geld willen verzenden?

    Nou die optie is er al, en omdat iemand voor mij bijvoorbeeld een mooie banner + sig heeft gemaakt… Zo zullen er meer redenen zijn.

  59. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Nou die optie is er al, en omdat iemand voor mij bijvoorbeeld een mooie banner + sig heeft gemaakt… Zo zullen er meer redenen zijn.

    ja maar functie moet nog geactiveerd worden.

    off-topic:Je mag maar 1 image in je signature .

  60. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Vind het persoonlijk niet zo nodig. Dat money moet je verdienen door actief te zijn op het forum (en daarmee word niet bedoeld dat je 4x je vraag herhaald in een topic. Een post word over het algemeen met een reden verwijderd). Dan krijg je weer dat mensen gaan bedelen voor money enzo.
    “Vond je mijn post hulpvol? Stuur me dan was PS3-Sense Money” enzo.

  61. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Vind het persoonlijk niet zo nodig. Dat money moet je verdienen door actief te zijn op het forum (en daarmee word niet bedoeld dat je 4x je vraag herhaald in een topic. Een post word over het algemeen met een reden verwijderd). Dan krijg je weer dat mensen gaan bedelen voor money enzo.
    “Vond je mijn post hulpvol? Stuur me dan was PS3-Sense Money” enzo.

    Ik herhaalde mijn vraag alleen maar omdat magnet niet reageerde. Geef niks om die money van mijn part hoeft het niet.

  62. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    vraag verwijderd

    never mind, er kwam nog een regel boven maar ik was sneller πŸ™‚

  63. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    misschien een goed idee, om wat je koopt in de forum-shop dat je dat ook weer kan omwisselen voor geld? (op games na natuurlijk)

  64. 44 XP
    Dylan's avatar

    Wat kan je eigenlijk met die icoontjes onder je naam?

  65. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Dit bedoelde hij niet r03n_d πŸ˜›

    Ehm, niks het is allemaal gewoon om een beetje stoor over te komen πŸ˜›

  66. 1562 XP
    dikked's avatar

    Edit: sorry per ongeluk verkeerde topic πŸ˜›