Forum

Topic: Verslavende game op de PS3?

Anoniem's avatar

eerlijk gezegt vond ik 10 verslavend zat heel de dag te spelen kon niet stoppen xD

Welk spel vind jij verslavend en geef ook een waarom 😛

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 195 XP
    gathuv's avatar

    De Fifa serie en/of COD en Mag

  2. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ik ben niet echt verslaafd, maar het is wel enorm leuk
    ik had laatst de multiplayer demo gedownload van split/second, die je ook online of splitscreen kunt spelen
    en ik moet zeggen dat de game verdomde leuk is online! Veel mensen die de demo spelen ook nog!
    dus je kunt em eerst goed uitproberen 😉 (offline heb je een ander level)

    zodra me geld weer gestort is ga ik de game kopen, kost niet zoveel meer tegenwoordig, eurootje of 30 geloof ik?

  3. 153 XP
    noot's avatar

    ik vind cod altijd erg verslavend omdat ik dan wil weten hoe het verdergaat 😛 en assasins creed 2 had een verslavende werking

  4. 270 XP
    fl1pp13's avatar

    Een verslavende game is voor iedereen verschillend. Zo ken ik zat mensen die helemaal gek zijn van games als Final Fantasy, terwijl ik het drie keer niets vind.

  5. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    @fl1pp13
    het is denk ook een keuze van smaak als je een game super leuk vind dan blijf je nartuurlijk doorspelen maar als je een spel k*t vind ja dan haak je ook af naar 1 uurtje:P

    @7th-son
    Split-second kost bij gamemania 30 euro als je hem used koopt 25 euro

  6. 8864 XP
    7th-son's avatar

    @fl1pp13
    het is denk ook een keuze van smaak als je een game super leuk vind dan blijf je nartuurlijk doorspelen maar als je een spel k*t vind ja dan haak je ook af naar 1 uurtje:P

    @7th-son
    Split-second kost bij gamemania 30 euro als je hem used koopt 25 euro

    thanks for de info! volgende week ff halen 😀

  7. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    noo prob 😉

  8. 593 XP
    tovenaar's avatar

    voor mij is fallout new vegas zeer verslavend.. gewoon die wereld, allemogelijkheden. steets weer nieuwschierig wat er in dat huisje zal bevinden..

    verder vind ik hot pursuit ook zeer verslavend om online interceptor te spelen.. dat is 1 tegen 1 (1 is de politie en de ander is de straatracer) en dat moet diegene wie politie is de ander te pakken zien te krijgen.. kan soms wel 20 min duren…. en je hebt de hele map ter beschikking, dus je kunt heenrijden waar je wilt

  9. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Oja bijna vergeten Fallout 3 :O daar heb ik echt wat uren in zitten ongeveer 50 uur? 😛

  10. 1562 XP
    dikked's avatar

    Modnation racers
    het spel blijft gewoon leuk je kunt er oneindig veel in doen
    ik heb er echt uren achter elkaar achter gezeten