Forum

Topic: internet provider mening gevraagd.

Anoniem's avatar

hallo allemaal,

ik heb internet + bellen van kpn voor 40 euro per maand…

ik heb hier heel veel problemen mee. denk aan,

– internet verbinding die om de 10 min voor 3 sec weg valt,
– modem die 3 x in de week gereset moet worden omdat bellen en internet eruit ligt,
– en het beruchte nat-type3 wie met geen mogelijkheid naar 2 is te krijgen..

dit is allemaal heel vervelend en vooral tijdens het gamen.. en kpn wil/kan het niet oplossen dus ik zoek een nieuwe provider.

de providers wie ik kan ontvangen zijn.

– online
– telfort
– tele2
– kpn
– upc
– xs4all

ik zit zelf te denken aan xs4all met dit abbo:

Downloadsnelheid 40 Mb (40960 kbps)
Uploadsnelheid 3 Mb (3072 kbps)
VDSL

nu is mijn vraag, heeft iemand ervaring met een van deze prividers en wil zijn mening hierover geven zodat ik goed mijn keuze kan maken en niet weer in zo’n kpn verhaal trap.

is xs4all een goede keuze? zo niet andere aanbieders uit het lijstje?

bij voorbaat dank,

(alle andere providers wie niet in het lijstje staan kan ik niet ontvangen, zoals ziggo )

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 533 XP
    fazzel100's avatar

    UPC, is ook een goede provider, Kun je geen Ziggo ontvangen? die heb ik en werkt perfect en snel!

  2. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Die problemen liggen vooral bij het goed instellen van je router dan bij je provider.

  3. 593 XP
    tovenaar's avatar

    UPC, is ook een goede provider, Kun je geen Ziggo ontvangen? die heb ik en werkt perfect en snel!

    nee helaas kan ik geen ziggo ontvangen..

    @selec1

    Die problemen liggen vooral bij het goed instellen van je router dan bij je provider.

    jammer genoeg niet.. in mijn router staan de poorten helemaal open.. maar dat heeft weinig zin wanneer ze bij kpn de poorten helemaal potdicht hebben staan..
    dit hebben ze eerlijk toegegeven bij de klantenservice. en dan zeggen ze: ja maar je kunt toch online gamen.. *zucht* de wereld gaat verder dan die zin.. je koopt toch ook geen auto zonder motor :S..

    maar ik kan je verzekerren dat mijn router/modem goed staat ingesteld,..

  4. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Meestal in tests is XS4ALL het beste en KPN altijd met alles het slechts, Ziggo was vroeger slecht maar nu is het ook goed. Ik zou zelf voor XS4ALL gaan en UPC.

  5. 120 XP
    vgamer's avatar

    Ik zelf kan UPC echt aanraden. Ik heb zelden problemen en toen een keer de internet steeds weg viel hebben ze een monteur kosteloos langsgestuurd. Maar nummer 1 en 3 van je lijst van problemen ligt volgens mij niet echt aan je provider, meer aan je router zoals eerder al is gemeld. Zou toch maar eens nog checken (of een expert raadplegen tenzij je er zelf 1 bent natuurlijk :p)

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    UPC 90 mbit FTW xD

  7. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik heb UPC en ik ben er wel tevreden over. heb het hele pakket, internet, digitale tv en bellen, en ben iets van 60 euro kwijt volgens mij.
    internet is laatst wel een keer geupgrade, maar vraag me niet waarnaartoe 🙂