Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Lol :D:D:D

  2. 1268 XP
    luctheman's avatar

    wat zit die mongol daar nou alleen maar stil te zitten? moet je niet met je armen sturen dan ofzoiets? In dat bovenste filmpje?

  3. 374 XP
    Goliath's avatar

    Dat is nou juist de clue.. hij doet niks en de game stuurt gewoon voor em :p

  4. 790 XP
    Robbert's avatar

    Beetje jammer dat je dat niet door had luc :p

  5. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Hilarisch xDxDxD

  6. 38 XP
    Christus's avatar

    Het ultieme bewijs dat het apparaat aanneemt wat je doet en niet echt exact weet wat je doet.

    Tweede filmpje is trouwens nep, het is niet door hem bestuurd.

  7. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    Hoax!!!

  8. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Jullie kennen ze vast al wel: Xbox Kinect FAIL!!! http://www.youtube.com/watch?v=Ux1FZpPKh20 1386920 x bekeken.

    Je heb ze er bij zitten die nog veel gekker doen 🙂

  9. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Jullie kennen ze vast al wel: Xbox Kinect FAIL!!! http://www.youtube.com/watch?v=Ux1FZpPKh20 1386920 x bekeken.

    Je heb ze er bij zitten die nog veel gekker doen 🙂

    hahaha, deze is zeker wel goed. 😀

  10. 480 XP
    Flow's avatar

    Nah jah de Kinect is echt wel een goed apparaatje hoor. Het heeft zeker potentie alleen moet Microsoft wel de hardcore gamers aanspreken met het apparaat. Voor 150 euro haal je de Kinect toch net even iets minder snel in huis dan één Move controller voor 40 euro (ondanks dat dat ding bij mij nu ook stof ligt te happen).

    De Move is in mijn ogen op dit moment niet veel beter dan de Kinect. Ik wacht nog steeds op die ene game die mij over de streep trekt om eens flink aan de slag te gaan met onze lichtgevende dildo. Mijn hoop staat op Socom…

  11. 38 XP
    Christus's avatar

    Nah jah de Kinect is echt wel een goed apparaatje hoor. Het heeft zeker potentie alleen moet Microsoft wel de hardcore gamers aanspreken met het apparaat. Voor 150 euro haal je de Kinect toch net even iets minder snel in huis dan één Move controller voor 40 euro (ondanks dat dat ding bij mij nu ook stof ligt te happen).

    De Move is in mijn ogen op dit moment niet veel beter dan de Kinect. Ik wacht nog steeds op die ene game die mij over de streep trekt om eens flink aan de slag te gaan met onze lichtgevende dildo. Mijn hoop staat op Socom…

    Hoop er niet op, de besturing is gewoon niet fijn met Move. Je probeert een controller die goed is voor Virtual Reality te brengen naar een 2D representatie en dus is de besturing gewoon onmogelijk om echt realistisch fijn te maken. Maar goed, dat is mijn persoonlijke ervaring met de Wii en Call Of Duty 3

  12. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    zal wel aan mij liggen maar vind het filmpje er niet echt geloofwaardig uitzien.
    wil niet zeggen dat ik kinect fan ben ofzo, heb t zelf niet en ook niet van plan om te halen
    lijkt me echt een kut ding

  13. 480 XP
    Flow's avatar

    Hoop er niet op, de besturing is gewoon niet fijn met Move. Je probeert een controller die goed is voor Virtual Reality te brengen naar een 2D representatie en dus is de besturing gewoon onmogelijk om echt realistisch fijn te maken. Maar goed, dat is mijn persoonlijke ervaring met de Wii en Call Of Duty 3

    Heb Socom al gespeeld op de GamesCom en ik vond het zelf erg fijn werken. Het was zeker even wennen, maar je bent al snel headshots aan het schieten als of het een normale controller is. Moet het nog zien met de volledige game of het werkt. Heb sowieso geen zin om erbij te gaan staan…

  14. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Hoax!!!

    I agree

  15. 118 XP
    nWo_CyBerMaNiaC's avatar

    LLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLL xD

  16. 171 XP
    bobka007's avatar

    ik heb een woord voor dat sh** : FAIL !!

  17. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    whahaha, dit is ook wel gaaf..

    http://www.youtube.com/watch?v=chiW9X5EXEo&feature=player_embedded

  18. 1562 XP
    dikked's avatar

    whahaha, dit is ook wel gaaf..

    http://www.youtube.com/watch?v=chiW9X5EXEo&feature=player_embedded

    eigelijk ben je best wel zielig als je zio een game speelt
    je voelt niet eens wat 😛

  19. 844 XP
    thom430's avatar

    Gekke veredelde Eyetoy, maarja M$ doet dan ook niks anders als kopiëren.

  20. 336 XP
    .Stan's avatar

    Geweldig dat filmpje uit de 1e post 😀

  21. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Is de Kinect nu ondanks alles verbeterd?