Forum

Topic: afspeelproblemen met Media Server

Anoniem's avatar

Beste Mensen,

Ik heb vandaag Media Server v1.10.51 geinstalleerd. Opzich werkt hij goed.
Hij hapert niet, ook niet via draadloos netwerk.

Het probleem is als volgt: Als ik een film gekozen heb en ik speel een titel af, pakt hij ook alleen maar 1 titel en niet de gehele film.
Hij gaat direct op pauze na het afspelen van 1 titel
Wat doe ik fout?

Groeten,
lonewolff

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 283 XP
    Alycan's avatar

    Hoe bedoel je het afspelen van 1 titel? Een titel is namelijk over het algemeen een film. Zou je anders een screenshot kunnen maken van het configuratie scherm van PMS?

  2. 3 XP
    lonewolff's avatar

    Nou, eigenlijk is het zo dat een film uit verschillende chapters bestaat, toch?
    Als ik de film start met afspelen stopt elke film na het 1e chapter. Heeft iemand hier een oplosing voor?

  3. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    dat lijkt me toch een instelling in je media server.

    edit: ik heb even bij mezelf gekeken, maar ik kan zo gauw geen optie vinden waar je zoiets in moet stellen.
    werkt het niet als je op de map staat van de film, en dan driehoekje? staat daar niet zoiets bij als alles afspelen?

  4. 3 XP
    lonewolff's avatar

    Het enige wat er in de PS3 aangegeven wordt na het drukken op het driehoekje is kopieren.
    Iemand nog een ander idee?

  5. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    en als je met bijvoorbeeld tsmuxer (is gratis te downloaden) de film een keer muxed, en dat je daar dan aangeeft dat er geen chapters in moeten?
    werkt hij dan wel?

  6. 283 XP
    Alycan's avatar

    De film, is die op je PC misschien opgesplitst in verschillende delen?

  7. 10 XP
    Corch's avatar

    Is die versie van jouw mediaserver niet veels te oud?? Inmiddels zitten ze al bij 1.20.412 –> http://code.google.com/p/ps3mediaserver/downloads/list

    Wanneer je meerdere losse bestandjes hebt van 1 film speelt ie ze inderdaad los af. Dus aan het einde van het bestandje stopt ie er gewoon mee. Wil je dit niet, dan kan je dit instellen op je ps3. Ergens in de video- of systeeminstellingen staat een functie dat je kunt instellen dat ie automatisch naar de volgende file moet gaan.

    En als het .VOB, .BUP etc files zijn dan moet je die eerst in een map “VIDEO_TS” plaatsen. De mediaserver ziet het dan als één bestand en speelt de hele film in 1 keer af.