Forum

Topic: met gamecardcode via store gedownload spel werkt niet, doet alleen eerdere demo

Anoniem's avatar

Afgelopen weekend een gamecardcode verkregen, digitaal aangeschaft. Na invoeren van deze code het spel Crash Commando gedownload. Het werkt niet. Bij het opstarten van het spel opent deze namelijk in de demoversie van Crash Commando die ik enige tijd geleden heb gedownload en verschijnt o.a. de optie om het spel te kopen. Ook een poging om de demo te verwijderen en nogmaals het spel op te starten heeft geen succes.
HELP!
Alvast dank voor uw reactie,
Stuk.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Al gekeken of er niet een unlocker 6 kb in je downloadlijst staat van?

  2. 2 XP
    stuk's avatar

    Al gekeken of er niet een unlocker 6 kb in je downloadlijst staat van?

    Heb ik net even gekeken maar dat betreffende bestand staat er niet tussen. wel zie ik dat het betreffende spel wat ik vorige week heb gedownload op 2 mb na net zo groot is als de een jaar eerder gedownloade demo.
    Ik snap er niets van, ik heb een bevestiging gekregen indertijd dat ik e.e.a. gedownload heb, ook het geld is afgeschreven. ik zou het echt niet meer weten.
    Met vriendelijke groet,

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Bij veel games is de demo gewoon de full, maar moet dit dus met een unlocker omgezet worden naar full. Dit gaat dus met de unlocker die je bij de aanschaf erbij krijgt.