Forum

Topic: [OOT] Uncharted 3: Drake’s Deception

Anoniem's avatar

Hallo dit is de discussie waar je alles kan plaatsen over het nieuwste deel van de uncharted serie Uncharted 3L Drake’s Deception Dus kom maar met filmpjes en andere info ^^

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Laatst ingame beelden gezien het gaat er weer nog mooier uitzien dan deel 2 pff kan niet wachten release mag wel eerder πŸ˜€

  2. 171 XP
    bobka007's avatar

    ma het ergste is da we 1 jaar moetn wachten πŸ™

  3. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Tjaa al die topgames komen nu in november uit november volgend jaar word echt groots!

  4. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Tjaa al die topgames komen nu in november uit november volgend jaar word echt groots!

    Dat dacht ik dit jaar ook, wat een tegenvallers!!!

  5. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Jaa dit jaar alleen de standard dingen COD PES en FIFA

  6. 243 XP
    terrorquin's avatar

    geniaal spel nu al 1x uitgespeeld πŸ˜€

  7. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    geniaal spel nu al 1x uitgespeeld πŸ˜€

    haha mee eens kon zelf niet stoppen met spelen had cod aan de zijkant gezet:p

  8. 243 XP
    terrorquin's avatar

    haha mee eens kon zelf niet stoppen met spelen had cod aan de zijkant gezet:p

    me 2

    nu ben ik een beetje online aan t kloten πŸ˜›

  9. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ik ben tijdje terug ook begonnen aan de story,, maar omdat ik toen nog meer nieuwe games had zoals need for Speed en WWE”12 toch de voorkeur gegeven aan deze 2 titels πŸ˜› Binnenkort toch maar weer verder gaan met Uncharted 3 want de game is AWESOME πŸ˜€

  10. 243 XP
    terrorquin's avatar

    Ik ben tijdje terug ook begonnen aan de story,, maar omdat ik toen nog meer nieuwe games had zoals need for Speed en WWE”12 toch de voorkeur gegeven aan deze 2 titels πŸ˜› Binnenkort toch maar weer verder gaan met Uncharted 3 want de game is AWESOME πŸ˜€

    ja man vooral het verhaal

  11. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    door uncharted 3 had ik direct die bundel van 1 & 2 hopelijk komt er een deel 4 alleen dat online vindt ik shit

  12. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik ga zeker ook uncharted 1 en 2 halen

  13. 67 XP
    Neo1771991's avatar

    Ik heb hem het weekend uitgespeeld en hij is GEWELDIG!

    Ik aan de Co-op begonnen met een vriend. Ik vond hem wat minder goed uitgewerkt als de SP, maar nog zeer goed.