Forum

Topic: AUX?

Anoniem's avatar

Ik heb gisteren een autoradio besteld, nu zit daar ook een AUX gaatje op.
Is het dan zo dat ik met 3,5mm jack m’n telefoon of mp3 kan aansluiten zodat de autoradio de liedjes daarop aafspeelt?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ja, dat kan.

    10tkns

  2. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Yup, en als jij een mic hebt met zo’n aansluiting kun je zelfs zingen. 😀

    En de boxen van de auto laten scheuren. xD

  3. 118 XP
    bricefeyenoord's avatar

    Yup, en als jij een mic hebt met zo’n aansluiting kun je zelfs zingen. 😀

    En de boxen van de auto laten scheuren. xD

    Laten we dat met die microfoon maar even niet doen nee haha

  4. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    BTw… Mocht je nou ook een bluetooth verbinding hebben op je radio, ken je meteen een bluetooth headset gebruiken voor ”handsfree bellen”

    Hier kun je dat headsetje van je PS3 of van je telefoon voor gebruiken.

    Er zijn namelijk (in nieuwe auto’s vooral) Van die boordcomputers. (Toutch screen schermpje in dashboard) die dat ondersteunen. Zodra jij de auto start, zoektie meteen verbinding met je telefoon, en hoef je nieteens headset te gebruiken, dan gebruikt die gewoon de boxen van de radio ervoor. 😀

  5. 118 XP
    bricefeyenoord's avatar

    BTw… Mocht je nou ook een bluetooth verbinding hebben op je radio, ken je meteen een bluetooth headset gebruiken voor ”handsfree bellen”

    Hier kun je dat headsetje van je PS3 of van je telefoon voor gebruiken.

    Er zijn namelijk (in nieuwe auto’s vooral) Van die boordcomputers. (Toutch screen schermpje in dashboard) die dat ondersteunen. Zodra jij de auto start, zoektie meteen verbinding met je telefoon, en hoef je nieteens headset te gebruiken, dan gebruikt die gewoon de boxen van de radio ervoor. 😀

    Ik heb helaas geen boordcomputer.
    Nog maar net m’n eerste auto dus vandaar haha. Nog ff sparen voor een mercedes met boordcomputer 🙂