Forum

Topic: fifa 11, alles voor niks

Anoniem's avatar

Hoi mensen,

ik heb heel de nacht fifa 11 gedaan een competitie met leeds united, en super leuk bezig geweest!
toen ging ik al mijn overbodige spelers verkopen en kocht er een paar bij, toen was de transferdeadline voorbij en viel er een geblesseerde en moet nu alle wedstrijden opgeven omdat ik te weinig man had… ooooh ik was boos!
dus ik ging wat proberen en zag bij de selectie iets staan van mensen die uitgeleend waren ofzo en ik drukte op zon speler en wisselde ik met mijn geblesseerde en dat lukte alleen mijn geblesseerde speler is nergens meer te bekennen en die “geleende speler” dat waren maar een paar cijfertjes dat dus ook niet telde voor een speler, als jullie nog begrijpen wat ik bedoel :s
ik was zo lekker bezig man, ik was al gepromoveerd en deed mee voor europa league plaatsing en moet nu alles opgeven! :@
Slecht dat ze niet even aangaven dat zoiets kon gebeuren… ook mijn fout weet ik, maar ineens is alles voor niks geweest!
Ben echt chagerijnig nu! Moes ik ff kwijt, ik zie morgen wel wat ik doe…

bedankt voor de aandacht 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Zo, doe voortaan ff betere alinea’s, punten en komma’s gebruiken.
    Heb de tekst twee keer moeten lezen om het te begrijpen :p

    Maar wel lullig idd.

    Maatje van mij had gister ook iets stoms.

    Hij had de competitie gewonnen met Feyenoord als speler/coach, hij was ook topscorer en kreeg dus de gouden schoen.
    Nu blijft hij bij de club als coach, maar zijn speler staat niet meer in de selectie.
    Ook als hij naar mijn virtuele pro gaat, staat er “geen club”.

    Erg vaag…

  2. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Fifa klopt gewoon geen ene moer van!
    Aantal edities geleden speelde ik met Ajax de beslissende wedstrijd om het kampioensschap tegen psv
    We hadden allebei evenveel punten dus de winnaar zou kampioen zijn.
    Ik verloor deze wedstrijd en tot mijn verbazing werd ik tot kampioen gekroond.
    Wat een bullshit.
    In het echt zou ik hier wel blij mee zijn.

    Voor mij alleen maar pes. Nooit meer fifa

  3. 44 XP
    Dylan's avatar

    Zo, doe voortaan ff betere alinea’s, punten en komma’s gebruiken.
    Heb de tekst twee keer moeten lezen om het te begrijpen :p

    Maar wel lullig idd.

    Maatje van mij had gister ook iets stoms.

    Hij had de competitie gewonnen met Feyenoord als speler/coach, hij was ook topscorer en kreeg dus de gouden schoen.
    Nu blijft hij bij de club als coach, maar zijn speler staat niet meer in de selectie.
    Ook als hij naar mijn virtuele pro gaat, staat er “geen club”.

    Erg vaag…

    Dit is bij mij ook het geval. Als ik na één seizoen naar een andere club ga is mijn speler er niet meer, Fifa is erg rommelig dit jaar.