Forum

Topic: sony bluetooth headset

Anoniem's avatar

Hallo,

heb deze week een headset gekocht, van sony (denk dan zal het wel werken (:.

maarja hij doet het alleen maar als hij op het docking station staat, dan kan ik praten en mensen horen me ook. Maar kan hem er niet uit halen dan valt deze meteen uit en kan hem ook niet meer aanzetten. Dus… doe ik iets fout of is da ding gwn kapot 😛
Hij is wel geregistreerd als headset, maar als ik hem dan via de bluetooth apparaten wil aanzetten geeft deze error: Er kon geen verbinding gemaakt worden (80010009) deze code staat dus ook niet in de sticky

Mvg Koen Beenhakker

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 116 XP
    OptimusPrimeNL's avatar

    is het een officiële ps3 headset? zoja dan staat in de handleiding precies hoe het zou moet,

    (als je onderstaande stappen gaat volgens ga dan eerst naar bluetooth apparaten en verwijder je headset uit de lijst (dmv driehoekje))

    maar het komt er neer volgens mij dat je de USB kabel boven in de headset moet steken, dan registreert hij hem (het kan zijn dat je hem dan aan moet zetten),

    je kunt ook via de playstation zoeken en dan moet je de Aan en Mute button tegelijk in gedrukt houden totdat de lampjes gaan knipperen, maar dan krijg je niet info over je headset op je scherm te zien.

  2. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    Hij is wel goed opgeladen (dus dat die niet gelijk uitvalt als je hem uit het docking station haalt)
    Zo ja even de gebruiksaanwijzing er bij pakken en kijken hoe je hem moet koppelen. (Meestal een knop lang ingedrukt houden ofzo)

    Heb tot nu toe een heleboel headsets gekoppeld. (Van werkelijk elke prijs klassen en merk) en nooit geen problemen gehad.

  3. 2 XP
    koentjee123's avatar

    Ja hij is goed opgeladen, volgens de isntructies is deze volledig opgeladen als de mute indicator button niet meer rood flasht.
    Nou heb ik hem opnieuw geregistreerd, alleen via de kabel in de headset werkte het. Als ik hem in de docking station zet en op de modus zet dat de ps3 hem moet vinden, werkt niet. Had hem half uurtje laten zoeken Nikss…

    Het gekke is gewoon dat dat ding niet aan gaat zonder de docking station (ook niet via de kabel direct)
    dus kga zo wel eventjes terug naar de bart smit en een andere halen.