Forum

Topic: me oude account terug ???

Anoniem's avatar

hallo forumleden.
ik ben erg stom geweest, had namelijk een nieuw account aangemaakt en me oude verwijderd. Ik heb er nu toch wel spijt van want ik was erg ver. Ik heb geprobeerd om dan een nieuwe te maken en dan bij netwerk te zetten : inloggen met ander account. Dit is wel gelukt en had hem eindelijk terug, maar zodra ik weer wou gaan beginnen met een spel moest ik als nog helemaal overnieuw beginnen terwijl ik bijvoorbeeld 53 % trophee’s had. Is er misschien een manier om me account terug te krijgen terwijl ik meteen verder kan ?? zoja willen jullie het dan even vermelden ?
alvast bedankt.
groetjes:prop:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Als je een gebruiker maakt en daarmee met een bestaande PSN inlogt, en dan je trophies synchroniseert heb je ze gewoon weer zoals daarvoor.

  2. 1374 XP
    rva_96's avatar

    dus dan kan ik weer verder met games spelen waar ik gebleven ben ? en hoe doe je synchroniseren ?
    groetjes.

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Naar je trophies gaan in het game menu, je hebt dan je trophies terug, maar al je savegames staan onder de offline gebruiker die je gebruikte voor dat account, als je daar je account terug zet werkt dat denk ik ook weer, weet het alleen niet zeker.

  4. Anoniem -
    Anoniem-9380's avatar

    HELPP!!!!!! ik heb mij oud account verwijdert maar dat email adres bestaat niet meer kan ik er nog in komen

  5. 8864 XP
    7th-son's avatar

    @Anoniem-9380: Sony bellen als je je account naam nog weet.
    Maar zonder e-mail adres gaat het lastig worden met inloggen. Die heb je toch altijd nodig?