Forum

Topic: PS3 Game updates kunnen niet downloaden?

Anoniem's avatar

Hallo,
Ik heb hier een probleem met een ps3 van een vriend. Als ik een spel wil spelen, vraagt hij om een update van een game. Logisch, en ik druk op bevestigen. Echter gebeurt er dan niks, alleen blijft de indicator rechtsbovenin het scherm rondgaan.. PS3 Phat model, FW versie 3.55 (niet met de firmware/jailbreak gerommeld, gewoon officieel).

Iemand een idee wat hier aan te doen is? Ik las op google om Media center instellingen uit te schakelen, maar dit lijkt geen effect te hebben 😉

Alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 593 XP
    tovenaar's avatar

    hmmmm dat is best raar…

    kan hij wel gewoon op psn? misschien moet hij de voorwaarden weer opnieuw accepteren. (moest ik voor een week geleden of zo ook weer doen :S)

  2. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    inderdaad, kan hij wel op PSN.
    en game updates kan je niet, net als PS3 firmware, via je PC downloaden en via USB stick de update draaien.

  3. 89 XP
    Tim14ww's avatar

    Ik heb de PS3 hier nu staan, en ik heb dus eens met mijn PSN account ingelogd, en ik ben gewoon ingelogd, kan gewoon op PSN, alleen dus een game update downloaden niet. Mmh, ik geef Sony zo wel even een belletje 🙂

  4. 593 XP
    tovenaar's avatar

    Ik heb de PS3 hier nu staan, en ik heb dus eens met mijn PSN account ingelogd, en ik ben gewoon ingelogd, kan gewoon op PSN, alleen dus een game update downloaden niet. Mmh, ik geef Sony zo wel even een belletje 🙂

    goed plan.. laat even weten wat sony zegt, en of je een oplossing hebt..

  5. 113 XP
    lordofcookies's avatar

    ik heb ook problemen met een update van een spel, telkens als ik een update doe gaat hij een paar procent omhoog stopt en gaat de tijd omhoog. en na 10 minuten staat er dat er een error is