Forum

Topic: [OOT] Killzone

Anoniem's avatar


[INDENT]Één van de launchtitels van de PSP2 wordt een nieuwe Killzone, alleen we hebben op dit moment nog niets gezien van deze game. Laat in dit topic dan ook weten wat je van deze toekomstige game verwacht.

[/INDENT]

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 844 XP
    thom430's avatar

    Ik wacht eigenlijk meer op een Resistance 3rd person shooter, maar dit kan misschien ook wel leuk worden.
    Ik heb alleen geen idee hoe het verhaal binnen het KZ universum zou moeten passen.

  2. 292 XP
    Jasper611's avatar

    ben er eigenlijk wel erg benieuwd naar! heb enkele korte gameplay beelden gezien, en het ziet er echt knap uit!

  3. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    kan niet wachten! =D

  4. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Persoonlijk vond ik killzone liberation echt supervet. Als het eenzelfde soort shooter word (geen idee hoe die soort heet eigenlijk), dan is het zeker een goeie game ;D

  5. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Ik heb enkel de demo gespeeld van Killzone Labiration en was er niet echt zo’n fan van, misschien als ik de uiteindelijke game speel… Maar het ziet er naar uit dat het ditmaal echt First Person gaat zijn dus ook weer een absolute must-have!