Forum

Topic: [OOT] TimeSplitters 4

Anoniem's avatar

TimeSplitters: Future Perfect was een succes op de PlayStation 2 en het is alweer een aardige tijd geleden dat we wat gehoord hebben over een eventueel vervolg. TimeSpitters 4 zou volgens de geruchten al in de maak zijn bij Crytek, maar niets lijkt minder waar. Of dit deel er nog komt, is nog maar de vraag.

CEO Cevat Yerli van Crytek heeft namelijk verteld dat ze er wel over praten, maar dat ook deze game moet wachten op Crysis 2. Crysis 2 komt uit op 25 maart aanstaande en de ontwikkelaar wil eerst afwachten hoe iedereen reageert op deze game. Als alles goed gaat en Crysis 2 is een succes, kunnen we dus misschien Crysis 3 Ên TimeSplitters 4 van Crytek in de toekomst verwachten.

”Yeah, we have been discussing it, but nothing has been confirmed yet, so let’s see after Crysis 2.

I love working with our UK friends. The team has been performing up to the quality bar easily. Our thinking was that the team had done 80-85 rated games, and we thought that with the right technology, IP and global IP direction they could reach the 90 barrier. I’m very confident that they can do that.”

Zitten jullie te wachten op een nieuwe TimeSplitters ? Laat het weten en wat verwachten jullie ervan ??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    JAZEKER !
    DIE GAME IS DE BOM !
    Vond het prachtig om met vrienden Local Multiplayer te spelen 😀 !

    — Dat waren nog is mooie tijden ! ^^

  2. 593 XP
    tovenaar's avatar

    JAZEKER !
    DIE GAME IS DE BOM !
    Vond het prachtig om met vrienden Local Multiplayer te spelen 😀 !

    — Dat waren nog is mooie tijden ! ^^

    haha helemaal mee eens..

    dat waren nog eens geweldige tijden..

  3. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    JAZEKER !
    DIE GAME IS DE BOM !
    Vond het prachtig om met vrienden Local Multiplayer te spelen 😀 !

    — Dat waren nog is mooie tijden ! ^^

    Helemaal mee eens, speel het nog steeds op de game cube, die we in ons huisje in turkey hebben staan. En dan speel ik het egt plat.

    Laat maar een nieuwe komen :D!

  4. 369 XP
    matthijs222's avatar

    Anders ik wel online! was zo zonde toen de online features van future perfect off gingen!
    Lijkt me geweldig om weer eens te spelen!!!

  5. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Al nieuws over te melden? Ik wil dit spel!

  6. 8864 XP
    7th-son's avatar

    denk niet dat er ooit nog nieuws van komt helaas

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik heb gehoord dat de game is gecanceled.

  8. 8864 XP
    7th-son's avatar

    another great loss, helaas

    een game als dit cancelen, eigenlijk te gek voor woorden!

  9. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Vandaag even gegoogled. Bij Crytek hebben ze de aankondiging van een aantal maanden geleden ingetrokken. Jammer, maar helaas zit het er dus de komende tijdniet in dat we aapjes kunnen gaan knallen…

  10. 8864 XP
    7th-son's avatar

    daar gaat 1 van de beste fps games op de playstation…
    ik hoop dat ze wel de vorige delen in hd gaan uitbrengen ooit!
    wat heb ik genoten van die game, met 4 man tegelijk op 1 ps2!