Forum

Topic: [OOT] Homefront

Anoniem's avatar

Goedemiddag. Dit topic gaat over Homefront. Praat hier over alles wat met Homefront te maken heeft.
Dus wie gaat hem halen?

Hier alvast een previewtje:P

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Ik haal hem zeker, alleen dan wel voor de PC.
    Dit wordt echt een topgame, kan niet wachten om hem in huis te halen! 😀

  2. 143 XP
    polopolo's avatar

    Ik ben zeker benieuwd naar Homefront. Alleen ben ik meer geïnteresseerd in de single player dan in de multiplayer. En van de Single Player laten ze juist bijna niks zien. 🙁

  3. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Ik ben zeker benieuwd naar Homefront. Alleen ben ik meer geïnteresseerd in de single player dan in de multiplayer. En van de Single Player laten ze juist bijna niks zien. 🙁

    vind ik juist beter want ik wil niet dat ze het spoilen ofso maar ik wil juist dat de mp goed word.

  4. 593 XP
    tovenaar's avatar

    Ik ben zeker benieuwd naar Homefront. Alleen ben ik meer geïnteresseerd in de single player dan in de multiplayer. En van de Single Player laten ze juist bijna niks zien. 🙁

    precies wat ik wou zeggen..

  5. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Gespeeld op Gamescom vorig jaar, niet echt bijzonder eerlijk gezegd.

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Mehh, spreekt me niet echt aan …

  7. 486 XP
    distefano's avatar

    de multiplayer ziet er toch wel leuk uit , dus ben sterk aan het twijfelen

    http://www.youtube.com/watch?v=l_ArwLzTMB0

  8. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    De single player lijkt me grandioos 😀 kut koreanen afknallen 😀

    Wann kwam die eigenlijk uit :P?

  9. 440 XP
    Sammerd's avatar

    De single player lijkt me grandioos 😀 kut koreanen afknallen 😀

    Wann kwam die eigenlijk uit :P?

    15 maart (of 18 maart, niet zeker) eerst was het 18 maart voor Europa maar heb gelezen dat het nu 15 maart is…

  10. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Net even opgezocht 🙂

    15 maart 😀

  11. 593 XP
    tovenaar's avatar

    heb vandaag maar ge pre-ordert .. ligt hij maandag of dinsdag in de bus.
    bij consoleshop.nl krijg er een code bij voor wat unlocks zoals drone en shotgun ofzo.

    kan er niet op wachten 😛

  12. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Okee dan !
    Ik denk dat ik maar een Lidmaatschap op PU afsluit, dan krijg je die game gratis xD
    Nee, grapje 😛

  13. 593 XP
    tovenaar's avatar

    Heb me pre-order geannuleerd..

    en de game vanmiddag bij game mania gehaald.. lag daar l in de schappen.

    Heb hem nu ook al uitgespeeld (kleine 5 uur over gedaan op hard) en moet zeggen dat de game wel heel erg wennen is maar zeker wel vet!! Wat aan de korte kant maar het maakte niet zo veel uit eigenlijk, ben wel voldaan. de campagne zit vol met wtf momenten en emotie..

    De besturing (rondkijken met het linker sticky) voeltl aan als een port ofzo. links en rechts gaat vele malen sneller dan naar boven en onder kijken, het went na een half uurtje en dan stoort niet meer.

    grafisch is het ook zeker geen hoogstaande game maar wanneer je de campagne en de multiplayer speelt zie je dat er toch wel heel veel gebeurd op je scherm op bepaalde momenten, zoals napalm strikes, uav en straaljagers wie heel laag over vliegen met een hels kabaal ziet er toch heel spectaculair uit.

    de online modes is wel heel vet. Het doet ongeveer wat cod doet maar dan goed met heel veel battlefield elementen + een leuk puntensysteem om voertuigen, drones, flackjacked,airstrikes of rpg kopen.
    Ik denk dat de mp van de game mij wel even van killzone 3 afhoud.

  14. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Nicee is de MP heel erg verslavend of val het wel mee? en hoeveel wapens zitten er ongeveer in?:P

  15. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Sla deze game over, net killzone3 gehaald en volgende week komt crysis

  16. 593 XP
    tovenaar's avatar

    HAHA, de patch is te downloaden.
    dit is de info:

    138mb

    fixes :

    · Fixes for intermittent problems accepting friend invites and joining friends’ games

    · Several fixes for reported freezes

    · Fixes related to joining matches, round transitions, and proper behavior on the match recap screen

    · Additional bug fixes, including inaccuracies in ping meter, and player hosted servers not properly pulling score/time limit settings

  17. 486 XP
    distefano's avatar

    hoe zit het nu met de multi player ? is die goed ? zoals black ops of andere shooters ? ik overweeg om hem te halen maar wil eerst jullie bevindingen horen (van mensen die hem hebben) of gespeeld hebben

  18. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Heb hem gehaald maar word er niet echt warm van moet ik zeggen… Speel hem echt alleen met twee kamaraden van me, als die niet online zijn neem ik niet eens de moeite om die game erin te proppen. De graphics vallen wat tegen, maar dit is niet het grootste probleem. De multyplayer is over het geheel erg chaotisch, met 20 helicopters, tanks en andere droids die de hele tijd mortieren op je schieten. Daarnaast zijn de maps erg groot en is het sniperen te gemakelijk gemaakt. TDM is dan ook teleurstellend, aangezien iedereen met een snipertje in een hoek van de map gaat liggen. Bij groundwar is dat wel iets minder, omdat je toch bepaalde objectives moet pakken. Omdat de graphics niet zo fantastisch zijn, zie je mensen soms ook over het hoofd, zoals een stilstaande vijand tegen een achtergrond die ongeveer dezelfde kleur heeft. Dit ervaar ik toch als behoorlijk irritant. Er zijn wel veel minder RPG noobs en het granaten spammen op spawnplekken, zoals we dat kennen van COD, is door de grootte van de levels bijna onmogelijk, iets dat sommigen als een opluchting zullen ervaren.