Forum

Topic: Mobile App’s

Anoniem's avatar

Welke app’s gebruik je, waarom en wat raad je aan?

Voor Itunes Store en de Android Market. Veel app’s zijn zowel in beide te vinden tegenwoordig.

Om van wal te steken.

Ik gebruik zelf veel Whatsapp…

En messenger die niet alleen communiceren mogelijk maakt tussen iPhone en iPhone, maar tussen alle varianten. Iphone, Blackberry en Android.

Zelf ben ik een Android user met me Samsung Galaxy S.(Y)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 571 XP
    r03n_d's avatar

    De apps die ik regelmatig gebruik (iOS) zijn:
    Whatsapp
    Twittelator PRO
    Update
    iPc
    TomTom Europe
    Shazam RED

    En natuurlijk Cydia

  2. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb ook de galaxy S, maar heb nog maar weinig apps gevonden die voor mij nuttig zijn.

    In het off-topic gedeelte staat ook een android games topic. Daarmee ben ik meer bekend lol.

  3. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    IOS
    De gamekings app 🙂
    nu.n
    tweakers
    iPc
    Cydia

    Die gebruik ik erg vaak 🙂

  4. 82 XP
    CrookedFing3rs's avatar

    Cydia heb ik ook nog even gehad op me iphone 3gs.

    Kan natuurlijk ook games plaatsen, ook een app.

    Laten we de Appie App van Albert Heijn niet vergeten… die is de bom. Boodschappenlijst erin gooien, winkel selecteren en hij geeft de kortste route aan adv je boodschappenlijst. =D

  5. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Hij geeft een volgorde aan van boodschappen. Ik had gehoopt dat ie zou zeggen, eerst hier recht, daar staan je augurken. Vervolgens loop je het pad uit, ga je de tweede links, en daar staan je chipjes. Vervolgens loop je die en die kant op voor de kassa. 😛

  6. 82 XP
    CrookedFing3rs's avatar

    Hahah.. Ja dat verwacht ik wel in de update. Hij navigeert nog net niet.