Forum

Topic: Reviews + iPad aanvraag..

Anoniem's avatar

Ik ben een trouwe ps3-sense lezer. Alleen loop steeds tegen een vervelend probleem aan. Moet veel reizen dus gebruik mijn iPad als laptop, wat mij trouwens prima bevalt alleen als ik een review lees en benieuwd ben hoeveel het spel van jullie gekregen heeft lukt dit niet. Kan er misschien onder de plugin, die de ipad niet support, het eind cijfer staan voor mensen die dus een ipad of iphone hebben. should be easy for you guys!

thanks for reading.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    ik zal eens kijken of ik iets kan verzinnen voor non-flash devices, voor nu zie je hier de eindcijfers: http://www.psx-sense.nl/category/ps3-reviews/

  2. 945 XP
    JoostNL's avatar

    haha flash not supported xD

  3. 571 XP
    r03n_d's avatar

    haha flash not supported xD

    Niet eens ;P
    http://i54.tinypic.com/417p4.png
    (op iPhone lay-out dan he)

  4. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Via de mobile versie (iphone) lukt het mij ook niet om op het forum te komen… Ik zet nu steeds de mobile theme uit om het forum via mijn mobile te checken.

  5. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik typ dan gewoon in www.psx-sense.nl/forum
    Dan kom ik erook lol, vervolgens voeg ik die toe aan mijn favorieten waardoor ik het alleen maar aan hoef te tikken, hoef ik niet steeds te typen lol…

  6. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ok, maar er is dus nog geen mobile versie van het forum gemaakt?..

  7. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Mischien wel, mischien niet, ik ga daar niet over lol.

    Maar ik weet dat ik het niet nodig heb, ik heb nergens last van met mijn telefoon. o.O Ik zie em op mn telefoon hetzelfde als op mn pc.
    Sterker nog, ik kan met mn telefoon net zoveel als met mn pc, (qua PSX-sense betreft) Posten, posts bekijken, zelfd moderaten.

    Het enigste wat nog wat lastig gaat is het invoegen van afbeeldingen of links. =/

    Ik heb trouwens niet de iphone maar de Samsung Galaxy S

  8. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Het forum is ook zo te bezoeken he:
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?10639-Sense-Iphone&p=160030&viewfull=1#post160030

    Werkt op iOS/Android/Windows mobile 7/Symbian
    Vind het persoonlijk erg lekker werken (op de vertaling na :P)

  9. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Via de mobile versie (iphone) lukt het mij ook niet om op het forum te komen… Ik zet nu steeds de mobile theme uit om het forum via mijn mobile te checken.

    Tapatalk ftw 😉 Heb er wel 2.30 euro moeten voor betalen, maar had nog geld staan dusja

  10. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Tapatalk is idd echt nice 🙂

  11. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ja voor het lezen van het forum raad ik je inderdaad gewoon Tapatalk aan.

  12. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Kan er geen stand-alone versie komen van Tapatalk voor Sense? Netzoals MIUI-dev.com dat heeft en XDA.com dat heeft?

  13. 571 XP