Forum

Topic: internet provider voor games

Anoniem's avatar

hallo

ik heb internet plus bellen ik ga afzeggen om games problemen zijn met spelen .

nu wil ik andere provider hebben ik ben van plan tele 2 te nemen ,

maar wat is het goeie provider van internet .

schrijf ff paar op aan mij a.u.b

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Hier hebben ze veel dingen.
    ‘http://www.bellen.com/’.
    Kijk maar een beetje rond, je hebt schema’s van alle providers en shit.

    Bijvoorbeeld: ‘http://www.bellen.com/mobiel-internetten/vergelijking-tarieven/’

  2. 143 XP
    polopolo's avatar

    Hangt ervan af wat jouw prijs/kwaliteit/snelheid is.

    Vroeger had ik ook Internet + Bellen van KPN, alleen omdat we zo ver weg van de centrale van KPN waren (in Rotterdam notabene!) konden we alleen downloaden voor 512KB/S. Ook viel het internet vaak uit.
    Nu zijn we overgestapt op Alles-in-1 van Ziggo. Nu gebruik ik de Extra variant met 120MB/s download en 10MB/s upload. Sindsdien nooit internet problemen gehad. Alleen 2x was het internet uitgevallen, maar dat kan gebeuren. 😉
    Dus dit gebruik ik nu: https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/

  3. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    maar tele 2 is ook tog goed tog met gamen enzo en interneten ???

  4. 143 XP
    polopolo's avatar

    Daar heb ik geen ervaring mee. Dus ik durf dat niet te zeggen. Misschien dat je hier wat aan hebt: http://www.google.nl/search?q=Tele2+review&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

  5. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Hangt er helemaal van af welk abbo je neemt. Maar bedraad heb ik geen problemen, draadloos wel.

  6. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    Hangt er helemaal van af welk abbo je neemt. Maar bedraad heb ik geen problemen, draadloos wel.

    r03n_d ff vraagje aan je blijkbaar heb jij tele 2

    maar ik neem tv met internet plus bellen van 20 mb/s om lekker te gamen en internetten en met kabel ga ik gebruiken .
    hier is de link wat ik wil \http://se.tele2.nl/3p/internet_bellen_en_tv.html

    het is wel goede provider tog geen problemen enzo ik weet iemmand die geen problemen hebt met ps3 enzo .

    hallo

    wie kan mij helpen hoe ik dit bericht op slot kan zetten mij internet verloopt in 2-02-2012
    duurt nog een jaar.

  7. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Wij hebben hier het snelste internet van UPC, we hadden eerst wat langzamer, maar dan kon ik nooit gamen zonder lag lol…
    Dus nu hebben we sneller gepakt, en heb nergens last van. 😀

    Wel veel onderhoud hier in de buurt, waardoor internet wel eens uitvalt. Maar verder heb ik bijvoorbeeld met GT5 online NAT type 2 en bandbreedte ”zeer hoog”.

  8. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Hoe snel is dat internet van jou dan? Ik heb zelf ook bijna nooit last van lag (of ik moet wat aan het downloaden zijn op m’n laptop ofzo).
    Ik haal ongeveer 1,5 – 1,6MB downloadsnelheid. Tele2 belooft me volgens mij het dubbele ofzo, maargoed xD
    Up ga ik maar met ongeveer 500 – 600 KB/s. Het probleem ligt hem bij mij bij het draadloze internet. Als er 3 systemen zijn aangesloten ofzo (zowel bedraad als draadloos), dan valt draadloos er geregeld heel even uit. Maar wel lang genoeg om de verbinding te laten verbreken..
    PS3 gaat eerdaags ook lekker naar boven aan een draadje.

  9. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    dat is mij snelheid .

    Download

    Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 851.7 KByte/sec
    (=6814 kbps)
    Upload

    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 62.6 KByte/sec
    (=501 kbps)

    Connection

    Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 345.0 Conn/min

    heb kpn van 20 mb/s

  10. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb het snelste van UPC, ik meen dat dat 64mb is?
    Maar ik geloof niet dat wij dat ook daadwerkelijk halen aangezien wij geen glasvezel hier hebben.

  11. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik heb het snelste van UPC, ik meen dat dat 64mb is?
    Maar ik geloof niet dat wij dat ook daadwerkelijk halen aangezien wij geen glasvezel hier hebben.

    ik meen dat het snelste 120mbit is, ik heb momenteel de 1 na snelste van 90mbit, Die 90mbit haal ik wel daadwerkelijk, voordeel van UPC (kabel). Je mag dan wel geen glasvezel in je woning hebben maar iets van 95% van de bekabeling van UPC is al glasvezel, vandaar dat deze snelheden onder hun Fiber Power vallen.

  12. 80 XP
    chris100's avatar

    ik meen dat het snelste 120mbit is, ik heb momenteel de 1 na snelste van 90mbit, Die 90mbit haal ik wel daadwerkelijk, voordeel van UPC (kabel). Je mag dan wel geen glasvezel in je woning hebben maar iets van 95% van de bekabeling van UPC is al glasvezel, vandaar dat deze snelheden onder hun Fiber Power vallen.

    Nee hoor in Zeewolde kan je al een 200Mbps symmetrische verbinding krijgen van XMS:P

  13. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Kom ik aan met een werkelijke snelheid van 1,5MB/s met downloaden.. :p