Forum

Topic: KZ3 problemen..

Anoniem's avatar

Goeiemiddag iedereen!

Weet niet of iemand al topic is gestart hierover, kon niks vinden. Maar kan al sinds de aanschaf van kz3 geen warzone spelen. Heeft iemand anders dit ook, en zoja is er een oplossing voor..

cheers, leroy

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Misschien wat meer info geven zoals de foutmelding die telkens komt en of je ook problemen hebt ondervonden bij de andere game modes. Geef ook maar info over jouw internetverbinding aangezien het ook bij jou kan liggen maar dit betwijfel ik met de connectiviteit van deze tijd.

    Ik heb 2x een foutmelding over de hele dag bij Warzone gekregen dat ik er niet in kon. Foutcode was zo in de 900. Door daarna nog een keer te klikken werkte het maar aangezien je hem al langer hebt weet ik niet direct wat het probleem kan zijn. Geef eerst de bovenstaande gevraagde info

  2. 127 XP
    LEROYJ's avatar

    het geeft een netwerk error aan met de melding dat er belangrijke data verloren is gegaan. Verder geen cijfers..
    Me connectie is perfect, denk het beste van nederland. Woon a in flevoland(beste verbinding voor gamen) en b heb fiber power 120 van upc.

    let me know alsjeblieft als je iets weet om het op te lossen.

  3. 80 XP
    chris100's avatar

    het geeft een netwerk error aan met de melding dat er belangrijke data verloren is gegaan. Verder geen cijfers..
    Me connectie is perfect, denk het beste van nederland. Woon a in flevoland(beste verbinding voor gamen) en b heb fiber power 120 van upc.

    let me know alsjeblieft als je iets weet om het op te lossen.

    Offtopic: In Zeewolde heb je anders wel een 200mbps verbinding van XMS:P

    Ontopic: Misschien is je save file corrupt geraakt wis anders je save file en kijk of ie het dan wel doet.

  4. 127 XP
    LEROYJ's avatar

    [quote] de hoogste verbinding worden nog steeds gehaald in flevoland(almere, lelystad) 200 mbps betekent niet dat het ook gehaald kan worden. maar offtopic; het probleem heeft zich vanzelf verholpen, denk dat het iets teveel van het goede was voor de makers de eerste paar dagen..

  5. 80 XP
    chris100's avatar

    de hoogste verbinding worden nog steeds gehaald in flevoland(almere, lelystad) 200 mbps betekent niet dat het ook gehaald kan worden.

    Apart dan dat mijn neef met 20mb/s kan downloaden en uploaden( ik heb het met mijn eigen ogen gezien).Hier het bewijs ze willen zelfs daar al een symmetrische 1GBps verbinding gaan aanbieden http://www.watdoenwijmet.nl/glasvezel/zeewolde-gaat-voor-1-gbps/
    Glasvezel tot aan huis leggen is de toekomst.

  6. 127 XP
    LEROYJ's avatar

    Apart dan dat mijn neef met 20mb/s kan downloaden en uploaden( ik heb het met mijn eigen ogen gezien).Hier het bewijs ze willen zelfs daar al een symmetrische 1GBps verbinding gaan aanbieden http://www.watdoenwijmet.nl/glasvezel/zeewolde-gaat-voor-1-gbps/
    Glasvezel tot aan huis leggen is de toekomst.

    Ik vertel jou wat ik lees, dus we kunnen wel leuk blijven discusseren maar er kan een slotje op want problem solved.