Forum

Topic: Ps3 24/7 aan laten staan

Anoniem's avatar

Hallo,

Dit weekend is er dubbel xp in black ops.
Dit zal duren tot 7 maart en daarna komt er een hotfix zodat de dubbel xp is afgelopen.
Die hotfix kan zich alleen installeren wanneer je ps3 opstart, neem ik aan ?
Dus wanneer je je ps3 aan laat staan zul je dubbel xp blijven houden.

Nu is mijn vraag: Hoelang mag je ps3 aan blijven staan ?

Als ik kijk naar free record shop of andere electronica zaken staat het 24/7 aan.
Wie heeft het antwoord !

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Eeh als die maar niet te warm word zo lang als maar kan ๐Ÿ˜€

    In een winkel word die s’avonds uit gezet ;)!

    Betekent dat je dan niet je dubbel XP kwijt raakt xD?

  2. 143 XP
    polopolo's avatar

    Probleem is, na een tijdje kun je geen connectie krijgen met andere lobby’s, omdat je juist een oude hotfix heb. Tenzij je ook andere Black Ops spelers ontmoet die ook de PS3 24/7 aan laten staan heeft het niet zoveel zin.

    Althans, dat was bij mij zo in MW2. Weet nie’ of dat in Black Ops wel of niet zo is. ๐Ÿ™

  3. 156 XP
    M-judy's avatar

    Probleem is, na een tijdje kun je geen connectie krijgen met andere lobby’s, omdat je juist een oude hotfix heb. Tenzij je ook andere Black Ops spelers ontmoet die ook de PS3 24/7 aan laten staan heeft het niet zoveel zin.

    Althans, dat was bij mij zo in MW2. Weet nie’ of dat in Black Ops wel of niet zo is. ๐Ÿ™

    Nou ik ken iemand die heeft het gedaan maar het probleem was dat hij nuketown 24/7 speelde.
    Vandaar dat hjij uiteindelijk gekickt werd

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Echt een geweldig idee, ik meen het !
    Maar, idd, je krijgt een oude hotfix..
    Maar wees niet bang, je ps3 raakt niet oververhit..

    En als je wilt weten hoe mn ps3 staat moet je ff naar m’n foto’s kijken op mn channel ๐Ÿ˜‰

  5. 156 XP
    M-judy's avatar

    Echt een geweldig idee, ik meen het !
    Maar, idd, je krijgt een oude hotfix..
    Maar wees niet bang, je ps3 raakt niet oververhit..

    En als je wilt weten hoe mn ps3 staat moet je ff naar m’n foto’s kijken op mn channel ๐Ÿ˜‰

    Naja, ik ga het gewoon proberen.
    In het vorige weekend ben ik 2/5 prestige omhoog gegaan dus nu gaan we er gewoon 4 van maken !
    Jou ps3 krijgt niet echt frisse lucht he ? xD aan de kabels eromheen te zien..
    Wist je trouwens dat je beeldscherm stuk is ?:P

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Jou ps3 krijgt niet echt frisse lucht he ? aan de kabels eromheen te zien..
    Wist je trouwens dat je beeldscherm stuk is ?

    Beeldscherm stuk !?
    WTF xD Het is een peperdure monitor :$

  7. 486 XP
    distefano's avatar

    hm , dat wist ik niet , dit moet ik ook eens uitproberen dan ๐Ÿ˜€

  8. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Willen degene die dit uit gaan testen hier melden of het gelukt is of niet? ๐Ÿ˜€

  9. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    mijn ps3 kan zn lucht kwijt want hij staat ”vrij”. en ook rechtop staand. (blijkt het beste te zijn?)
    Maar toch na een paar uurtjes spelen wordt die behoorlijk warm. Ik zou het niet aandurven om em zo lang aan te laten staan. =/

  10. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    gelukt :D?

  11. 486 XP
    distefano's avatar

    ja ik ben ook benieuwd

  12. 156 XP
    M-judy's avatar

    Nou,, ik heb op maandag voor 7 uur ingelogd en toen ik om 01.00 ging spelen had ik nog dubbel xp.

    Ik heb het niet aan gelaten omdat ik de volgende dag niet kon spelen..

    Het werkt wel, had ook niet anders verwacht ๐Ÿ˜€

  13. 120 XP
    vgamer's avatar

    Zou ik niet doen als ik jou was. De YLOD onstaat door oververhitting, zelfs als die goed geventileerd is kan ie oververhit raken. Ontwerpfoutje van Sony.

    Zie dat je het toch hebt gedaan. Ben benieuwd hoe lang de jouwe nog te leven heeft :O

  14. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Met de Slim kan je volgens mij geen YLOD krijgen?

  15. 486 XP
    distefano's avatar

    ik heb het ook niet gedaan gewoon door het feit dat de ps3 bij mij soms nog durft te crashen bij black ops .

  16. 156 XP
    M-judy's avatar

    Zou ik niet doen als ik jou was. De YLOD onstaat door oververhitting, zelfs als die goed geventileerd is kan ie oververhit raken. Ontwerpfoutje van Sony.

    Zie dat je het toch hebt gedaan. Ben benieuwd hoe lang de jouwe nog te leven heeft :O

    Machinima heeft 24 uur per dag ongeveer 1 week lang black ops gespeeld om als eerste de 15de prestige te halen.
    Dit was dan wel op de xbox.
    Maar wanneer je een lange gamesessie hebt, en je ps3 100% zijn best doet om mij bij te houden raakt het denk ik warmer dan dat het niets te doen heeft.

  17. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik zou het niet aanraden, als je Playstation stuk gaat ben je hem een paar week kwijt, reparatie kosten en alle savegame’s zijn weg en weet ik veel wat nog meer. Zou ik niet riskeren om met een spelletje een beeje hoger te komen.

  18. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Als je zo’n fan hebt dan kan het wel. Zonder fan zou ik het ook niet proberen.
    Maarja, wat heb je eraan je krijgt wat meer XP, Yoehooo… ๐Ÿ™
    Dan kan je net zo goed prestige hack doen.

  19. 181 XP
    Abel's avatar

    Ja, oververhitting… M’n kat heeft de nare gewoonte gecreรซerd achter m’n PS3 te gaan liggen tegen de ventilatie uitgangen, daar is het namelijk lekker warm. xD

  20. 80 XP
    chris100's avatar

    M’n kat heeft de nare gewoonte gecreรซerd achter m’n PS3 te gaan liggen tegen de ventilatie uitgangen, daar is het namelijk lekker warm

    Raar mijn kat haat juist alles wat blaast