Forum

Topic: Bulletstorm

Anoniem's avatar

Zijn hier mensen die deze geweldige game online (willen) spelen?
ik speel het samen met een maat van me, maar om de max score te kunnen halen moet je echt een 3de/4de persoon erbij hebben.

De multiplayer valt wel wat tegen, omdat er maar 1 game mode is, maar hoop dat dit gaat veranderen in de vorm van DLC

degene die dit online wilt spelen, add me:
VANDAL1978

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    De multiplayer is toch alleen met waves?!
    Of heb je ook team deathmatch modus?!

  2. 593 XP
    tovenaar's avatar

    dit is een game die mij zo gigantisch tegenviel… wel jammer want ik had er hoge fun-gehalte verwachtingen van.

    heb hem maar weer verkocht.

  3. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ze hebben in het begin al gezegt dat de game ging focussen op single player, dus dat had je kunnen weten

    ik en een maat van me willen de 50k points in anarchy mode trophy halen, en daar hebben we minimaal nog 1 man voor nodig, liefst 2.
    hiervoor moeten we zowieso in wave 20 komen, en gebruik maken van goeie teamwork.
    met 4 man moet het erg goed te doen zijn!
    2 man die bij een environmental staan met leash en 2 die de team challenges en minibosses doen
    op deze manier ben je ook meteen goed op weg naar de andere online trophies!

    add me if you’re up for this!
    VANDAL1978