Forum

Topic: killzone 3 elite trophy

Anoniem's avatar

hallo,

afgelopen donderdag heb ik killzone 3 op elite mode uitgespeeld, dit wel in coöpmode.
de gold trophy hiervoor verscheen maar niet. weet iemand of ik campain single player moet uitspelen?
daarnaast moet ik ook 1500 helghast doden voor een trophy, moet ik nu dan opnieuw de kills krijgen als ik nu single player campain ga uitspelen??

alvast bedankt,

psn: medigian

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Toen je die coöp mode uitgespeelt hebt werd je toen uitgenodigd door je kameraad of heb jij hem uitgenodigd terwijl je die uitspeelde?
    En als je door hem uitgenodigd was en je hebt een checkpoint gemist dan zal dat wel gebeuren, is mij toen ook met Operation Flaspoint Dragen Rising gebeurt moest zelf helemaal overnieuw beginnen.

  2. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    De kills telt hij gewoon door, dus als je de game opnieuw speelt komen de extra kills erbij. En ja als de Trophy niet verschijnt zul je hem toch nog eens opnieuw moeten spelen ben ik bang… Gelukkig is het een tof spel 😉