Forum

Topic: Avatar zonder beweging

Anoniem's avatar

Misschien een domme vraag, maar heb 3 verschillende avatars geprobeerd, allemaal als .gif opgeslagen. Maa rop het forum hier bewegen ze niet. Waar kan dit aan liggen? De gifs zijn ook niet te groot, 80 bij 80 pixels enz. Ik zie bij andere forum gebruikers dat het wel moet werken. Weet iemand een oplossing?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Misschien een domme vraag, maar heb 3 verschillende avatars geprobeerd, allemaal als .gif opgeslagen. Maa rop het forum hier bewegen ze niet. Waar kan dit aan liggen? De gifs zijn ook niet te groot, 80 bij 80 pixels enz. Ik zie bij andere forum gebruikers dat het wel moet werken. Weet iemand een oplossing?

    Misschien een te groot bestand?

    Heb je schermafbeelding of je profielafbeelding aangepast?

  2. 357 XP
    madcat's avatar

    Ik heb gewoon op avatar wijzigen geklikt. De ene gif was 26,7 kb en de andere 18,9 kb.

  3. 1562 XP
    dikked's avatar

    je moet biede plaatjes wel in mekaar doen als 1 gif
    je kunt nergens 2 gif plaatjes opzoeken en dat ze dan automatisch gaan bewegen als je ze samen upload

  4. 357 XP
    madcat's avatar

    Het ging om 2 verschillende plaatjes, dus ik snap niet helemaal wat je bedoelt, sorry 🙂

  5. 276 XP
    ClankStar's avatar

    Verplaatst naar feedback.

    Ik heb via het mod panel proberen bij jou een gif plaatje in te stellen, ook dan doet hij het niet. Ik zal het voor je aan een administrator vragen ;).