Forum

Topic: NAT-type 2, maar STRICT

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb een probleem dat mij echt dwarszit.
Mijn PS3 zegt dat ik NAT-type 2 heb, maar bij Modern Warfare en Black Ops is het STRICT.
Ik heb bijna alles geprobeert om het te veranderen. De eerste keer dat ik mijn UPNP had enabled was het wel OPEN, maar de dag daarna was het STRICT. kan iemand mij helpen met deze probleem of had iemand deze probleem ook?

Hopend snel antwoord te verwachten,

Ahish S

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    op de ps3 heb ik hetzelfde probleem, maar als ik mw2 op de pc ga spelen is die wel open. vindt het allemaal wat raar.

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Kijk een beetje rond op het Forum, er zijn al 999 topic’s over dit onderwerp !

  3. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Kijk een beetje rond op het Forum, er zijn al 999 topic’s over dit onderwerp !

    klopt staat zelfs hieronder bij soortgelijke discussies.

  4. 3 XP
    Ahishbond's avatar

    Owh vertrouw me ik heb ze allemaal gelezen, maar de probleem is ook dat ik een Witte KPN EXPERIA BOX heb die ik in februauri heb gekregen. Dus als iemand de zelfde probleem heeft/had en met de zelfde box kunt u mij hiermee alstublief helpen. Of kan iemand me vertellen hoe ze het hadden verandert met hun oudere box..

  5. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Heb precies dezelfde box, voorzover ik weet is er niks aan te doen. maatje van me is een it’er en die kan er ook niks aan veranderen. Het ligt gewoon aan die xperia box.

  6. 3 XP
    Ahishbond's avatar

    Oke, hartelijk bedankt voor alle informatie, nu weet ik tenminste dat ik er niks aan kan doen..

  7. Engel_des_Doods's avatar

    en vast ip adres aanmaken op je ps3.. werkt het beste!

  8. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Je ps3 heeft nat type 2 op psn servers maar blops servers is strickt ik heb alles nat type 1 en upnp enabled dus beste host :d hoe dan ook je hebt strickt doordat je firewall nog steeds actief staat op mw2 en blops servers hij is alleen soort van uit op psn zoek op internert de servers van blops en port fw de servers en dan heb je nat 1

    Np succes

  9. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Je ps3 heeft nat type 2 op psn servers maar blops servers is strickt ik heb alles nat type 1 en upnp enabled dus beste host :d hoe dan ook je hebt strickt doordat je firewall nog steeds actief staat op mw2 en blops servers hij is alleen soort van uit op psn zoek op internert de servers van blops en port fw de servers en dan heb je nat 1

    Np succes

    heb bij beide strict maar nat 2