Forum

Topic: Welke games voor PS3 heb ik als PC-gamer gemist?

Anoniem's avatar

Hallo iedereen!

Zoals de titel van dit bericht doet vermoeden, ben ik al jaren een fervent PC-gamer. Echter, binnenkort ga ik toch maar eens een PS3 kopen. Nou vraag ik me dus af: welke vette games heb ik gemist? Op mijn lijstje staan al: RDR, LA Noire, LBP 1&2, Uncharted 1&2, Infamous 1&2 en MGS 4. Hebben jullie nog suggesties welke games ik absoluut moet gaan spelen?

Groeten, Lennart.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    O.a. Resistance 3, Gran turismo 5, Heavy rain, Killzone 3, Motorstorm.

  2. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    killzone 3 raad ik je nietaan!

  3. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Eigen mening, reviews waren goed gestemd en ik ben er blij mee.

    http://www.psx-sense.nl/40948/review-killzone-3-single-player/

    PSx-sense review, 9.5 dit is de singleplayer. Multiplayer kan ik niet vinden.

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ja, mooi!
    Ik heb ook een pest-hekel aan Killzone.

  5. 2 XP
    Lennart5's avatar

    Oke, dankjulliewel :prop: hier kom ik wel even mee vooruit.

    Groetjes!

  6. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Niemand die aan Uncharted denkt? Little big planet? Infamous ? Modnation?
    Killzone 3 was een topper 😀 Alleen moet je well skills hebben vergeleken met een COD 😛

  7. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Niemand die aan Uncharted denkt? Little big planet? Infamous ? Modnation?
    Killzone 3 was een topper 😀 Alleen moet je well skills hebben vergeleken met een COD 😛

    Als je de startpost leest dan staan daar welke spellen hij al neemt.

  8. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    heb een keer killzone gespeelt bij vriend.
    IT SUCKS

  9. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Waarom is Killzone 3 dan zo slecht? Onderbouw dat maar eens.

    Verbaasd me niks dat CoD fanboys dit niks vinden, puur omdat dit geen uitmelk-game is. Vergeet niet dat dit spel van Hollandse bodem komt ^^

  10. 23 XP
    DonVito's avatar

    Hallo iedereen!

    Zoals de titel van dit bericht doet vermoeden, ben ik al jaren een fervent PC-gamer. Echter, binnenkort ga ik toch maar eens een PS3 kopen. Nou vraag ik me dus af: welke vette games heb ik gemist? Op mijn lijstje staan al: RDR, LA Noire, LBP 1&2, Uncharted 1&2, Infamous 1&2 en MGS 4. Hebben jullie nog suggesties welke games ik absoluut moet gaan spelen?

    Groeten, Lennart.

    Ik ben zelf ook al jaren lang PC gamer en nog steeds! maar heb enkele jaren terug toch besloten om een ps3 te kopen voor verschillende doeleinden c.q. gaming, streaming, blu-ray etc.

    Enkele games die je eigenlijk niet aan je voorbij mag laten gaan (mits je ervan houd) zijn;

    – God of War (1,2,3) 😉
    – Ninja Gaiden
    – Uncharted serie (heb voor deze serie een uitzondering gemaakt aangezien FPS games gewoon op de PC horen) 😉
    – GT 5
    – etc..

  11. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Killzone 3 was een topper Alleen moet je well skills hebben vergeleken met een COD

    Moet je de skills willen vergeleken CoD*
    Nou, ik wil ze niet! xD

  12. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    killzone 3 is idd een goed spel, alleen het is niet zo verslavend als een cod of een battlefield.

  13. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    killzone nog nooit gespeeld

  14. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    killzone 3 was niet zo slecht hoor. Ik geef toe killzone 2 heb ik meer plezier aan beleefd, maar het is gewoon een andere stijl van een shooter. Komt meer in de buurt van gears of war allemaal wat grover en wat zwaarder. Verhaal was goed, en multiplayer ook aardig wat tijd in gestoken. Maar wat eerder gezegt is verslavingsfactor is niet zo heel hoog. kortom goed spel maarniet voor iedereen weggelegd

  15. 51 XP
    Whardian's avatar

    Lennart, ik zou Bioshock en Soul Calibur IV nog aan je rijtje toevoegen.
    Wat betreft psn titels, Trine en LIMBO zijn echt de moeite waard. Bij Trine moet je niet zoveel aantrekken van het verhaal,
    maar de 3-speler co-op is een must.

  16. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Ik ben zelf ook al jaren lang PC gamer en nog steeds! maar heb enkele jaren terug toch besloten om een ps3 te kopen voor verschillende doeleinden c.q. gaming, streaming, blu-ray etc.

    Enkele games die je eigenlijk niet aan je voorbij mag laten gaan (mits je ervan houd) zijn;

    – God of War (1,2,3) 😉
    – Ninja Gaiden
    – Uncharted serie (heb voor deze serie een uitzondering gemaakt aangezien FPS games gewoon op de PC horen) 😉
    – GT 5
    – etc..

    idd ik raad ook Ninja Gaiden , gt5 en god of war serie aan

  17. 204 XP
    NLgerben's avatar

    uncharted als ik een PC gamer was 😉