Forum

Topic: PS Vita v.s. PSP Design

Anoniem's avatar

Welk design vind jij mooier, die van de PS Vita of die van de originele PSP?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Gewone PSP! :O

  2. 12 XP
    Offroaderr's avatar

    Gewone PSP, ligt lekker in de hand en speelt fijn, ook liggen de pijltjes en knopjes iets verder uitelkaar waardoor je dus niet pardoes op verkeerde knopjes loopt te rammen

  3. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    PlayStation Vita overduidelijk mooier:P

  4. 522 XP
    axeldc's avatar

    PS vita is veel mooier.
    Mooier zwart en PSP is zo rechthoekig :s

  5. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    vita natuurlijk:D

  6. 403 XP
    Hazzard12's avatar

    Ps Vita is mooier maar de PSP zit lekker in je handen en het scherm is een stukje groter.

  7. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Vite lijkt me veel mooier :)!

  8. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Vita ligt bij mij fijner in de hand in tegenstelling tot de PSP 2000 – 3000. Vita is ook mooier en het scherm is verbluffend als je er zelf op gespeeld hebt

  9. 1562 XP
    dikked's avatar

    zeker weten de PSvita
    De PSP was wel mooi maar toch dik en log

  10. 329 XP
    arnoud1997's avatar

    Ik persoonlijk vind de gewone mooier en strakker maar de vita ziet er moderner uit dusss ik weet het nog niet helmaal….

  11. 5 XP
    psvitafan's avatar

    de psvita vind ik vooral mooier omdat hij niet zo rechthoekig is. weet nog niet of de plaatsing van de knoppen en de sticks goed speelt.

  12. 1562 XP
    dikked's avatar

    de PSvita ziet er ook gewoon veel strakker uit

  13. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb de PSP in de Media Markt gezien, mijn Vita er naast gelegd, en ik vind de Vita toch wel een stuk professioneler overkomen.
    Ik vind de Vita heel strak uitzien, en de PSP vind ik toch veel op een ouderwetse radio lijken, voor een of andere reden.