Forum

Topic: Welke functie van de PS Vita kijk jij het meest naar uit en waarom

Anoniem's avatar

Zelf ben ik ontzettend blij met het grote 5-inch OLED scherm en de mogelijkheid tot 3G. Wel hoop ik dat het mogelijk gaat zijn om de PS vita bijv. te tetheren met je iPhone, zodat ik niet 2 3G abonnementen hoef af te sluiten :X

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Ik vrees dat dat laatste toch echt het geval zal zijn xD
    Ik vraag me nog altijd wel af hoe dat trackpad op de achterkant nou zal gaan werken.

  2. 46 XP
    krezihenki's avatar

    ik ben ook zeer benieuwd naar dat touchpad op de achterkant

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik vrees dat dat laatste toch echt het geval zal zijn xD
    Ik vraag me nog altijd wel af hoe dat trackpad op de achterkant nou zal gaan werken.

    PSPGo kent ook bt modem optie? Lijkt me sterk als ze dit ineens gaan droppen

  4. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Als ze tethering toelaten, dan zullen minder mensen dit apparaatje icm een abonnement kopen. Daardoor word het minder interessant voor telco’s om dit apparaat aan te bieden. En met de huidige (en komende) datalimieten zullen veel telco’s (en ook gebruikers) ook niet echt op tethering zitten te wachten. Nu weet ik niet of dit wereldwijd een probleem is, of vooral hier in Nederland..

  5. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    HD mogelijkheden !

  6. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    De mogelijkheid tot vette games 🙂

  7. 1562 XP
    dikked's avatar

    de 3g mogelijkheid zodat ik ’s ochtends in de trein mensen online kan ownen.
    en de gruwelijke games als uncharted

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ben vooral benieuwd naar het scherm en de layout van het menu. Ik vond het XMB altijd erg fijn werken en baal er van dat ze die hebben laten vallen :'(

  9. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Ik ben eigenlijk benieuwd naar het totaal plaatje.
    alle technieken die er in zitten vind ik erg interessant!
    Maar waar ik nieuwsgierig naar ben is hoe de samenwerking tussen de PS3 en de PSVita gaat lopen!
    Een game saven op je PS3, oversturen naar je Vita, en dan verder spelen? Hell yeah bitch!

  10. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    het hd spelen in de bus !