Forum

Topic: PS3 controller op pc // Emulatoren

Anoniem's avatar

Goedendag!

Ik wil graag met mijn ps3 controller gamen op mn pc, ik geloof dat ik daarin niet de enige ben.. Maar ik kan nergens een duidelijke tutorial vinden voor Windows 7 x64. Ik heb die tutorial op dit forum al geprobeerd, hierdoor ging mn pc stressen en nog werkte het niet. Voor mn ps3 vind ik t belangrijk om m niet om te bouwen of wat dan ook, als alles legaal is, kan niemand er over zeiken toch? Maar sommige games.. Heb je aan een DEMO gewoon nog niet genoeg om te kunnen bedenken van, die wil ik!

Daarom vraag ik me af, bestaan er PS3 emulatoren die werken op mijn Windows? Met de ps3 controller? En omdat retro gamen soms ook heel leuk is.. Ik heb hier nog wat ps2 games, maar mijn ps2 is al n tijdje weg. Mijn ps3 speelt ze niet af, werken die games met een emulator? En dan dus ook met de ps3 controller?
En zijn er nog andere emulatoren waarmee t kan werken, denk aan nintendo, etc.

ik wist niet echt waar ik dit moest plaatsen, vandaar dat ik dat hier doe.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Kan je me een linkje geven van die tutorial?

  2. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Kan je me een linkje geven van die tutorial?

    Ik gebruik zelf een programma genaamd “MotionInJoy”. Spreekt allemaal voor zich en evt zijn er nog een hoop tutorials op youtube te vinden 😉

  3. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Ik heb dit ook gedaan maar speelt voor geen meter tenminste bij mij niet. Anders dan op de ps3.