Forum

Topic: zogenaamde hard freeze

Anoniem's avatar

Dag iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum, maar ik gebruikt deze site regelmatig voor nieuws over games etc. op de ps3. Ik ben 14 jaar en heb sinds november 2010 een ps3.

Maar ik heb een account gemaakt omdat ik een vraag had: mijn ps3 loopt regelmatig vast (de zogenaamde hard freeze). Ik kan dan niets anders doen dan de ps3 afsluiten door het aan/uit knopje een paar seconde ingedrukt te houden. Dit gebeurt nu heel vaak. Telkens als ik mijn ps3 aanzet en een spel probeer te spelen zit hij vast aan het begin bij het kiezen van een account, het laden van het spel of in het menu. Ik kan dus niet meer spelen nu. Ik hoop dat iemand misschien een oplossing weet?

Ik ben van plan om maandag de Sony helpdesk te bellen, maar als iemand een oplossing weet zou ik het fijn vinden. Dat bespaart weer een hoop werk.

-De ps3 staat op de kast waar genoeg ruimte is.
-Ik heb al restore file system gedaan.
-Dit gebeurd bij games én films.
-Stof heb ik al verwijderd met de stofzuiger.

groetjes,
Chettawat Mekwan

ps: ik heb al wat research gedaan, maar ik ben niks bruikbaars tegengekomen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    iemand? plz

  2. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Ik denk dat dit een hardware probleem is, en aangezien je in november 2010 hebt gekocht zou ik hem opsturen voor garantie

  3. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Ok dankjewel ik hij is opgestuurd.