Forum

Topic: PS online pass

Anoniem's avatar

Sony heeft voor bepaalde games een online pass. Gewoon een voucher die je in de PS store kan inleveren voor een activatie downloadje.

Ik heb vrijdag Uncharted 3 limited edition gekocht (de simpele versie) via mijn werk. Mooi eerder dan de release! Na een paar uurtje van de single player te hebben geprobeerd wou ik graag online proberen. Dus ik probeer mijn voucher in te voeren van zowel de extra DLC die bij de limited edition zit en de online pass. Maar nu krijg ik de melding dat mijn codes zijn verlopen of verkeerd zijn ingevuld. Nu kan beide niet.
Zit er soms een datum vast aan de activatie? Dat je voor de release niet eerder kan spelen?

(trouwens leek mij handig deze topic te gebruiken voor ook verdere online pass onderwerpen)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 149 XP
    riinyosa's avatar

    Ik heb ook Uncharted 3 sinds vrijdag in huis maar kan er nog niet mee online.
    Volgens GameMania wordt de switch dan ook omgezet op de dag van de officiele release waarna we online kunnen knallen.
    Een beetje vreemd om dan toch de game eerder te verkopen maar tsja; we kunnen ons nu helemaal richten op de SP.

  2. 2457 XP
    peyj's avatar

    Even wachten dan maar;)