Forum

Topic: hoeveel betaal jij voor je game en waar ?

Anoniem's avatar

ik dacht dat dit topic handig zou zijn voor te weten waar de prijzen het laagste zijn .

ik heb mw3 besteld bij collishop (colruyt) voor 54€ en krijg deze 7 november geleverd .

BF3 heb ik dan weer bij bart smit gekocht voor 59€ limited edition .

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Bf3, al mijn games, bij Bart Smit. Altijd eigenlijk 55 euro. Le nu voor 55 euro, plus gratis headset voor pre-order

  2. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    MW3 50euro FreeRecordShop
    Normaal bij BS normale prijs of dynabyte met 10 % korting

  3. 486 XP
    distefano's avatar

    50€ ? en ik dacht dat ik al de goedkoopste had 😐

  4. 522 XP
    axeldc's avatar

    Ik koop mijn games via amazon.co.uk
    Nog altijd goedkoper dan games vanuit eigen land.

  5. 149 XP
    riinyosa's avatar

    Had hier nog genoeg games liggen dus heb Mirror’s Edge, Call of Duty: Modern Warfare 1, Prince of Persia en Infamous ingewisseld voor een korting op zowel Uncharted 3 als Modern Warfare 3. Totale kosten waren nu voor mij 74 euro.

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik haal echt alles via www.zavvi.nl, maar soms zijn de games daar duurder, maar doordat er geen verzendskosten aan verbonden zijn is het ideaal.

  7. 454 XP
    desauzenman's avatar

    battlefield 3 gepreorderd bij wekamp want daar was de edition voor de pc 38 euro inclusief verzendkosten.

  8. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    MW3 krijg ik gratis bij GameMania heb namelijk 4 waardebonnen liggen van 15 euro.

  9. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Gamedumper is goed. Nu is BF3 al 50 euro, MW3 ook 50 euro. 4evergames is ook goedkoop maar ook kwaliteit. Bol.com is duur maar ook altijd goed.

  10. 522 XP
    axeldc's avatar

    Zojuist Ace Combat besteld op amazon.co.uk voor € 26 😛

  11. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ik haal meestal gewoon mijn spellen in een gamestore hier in de stad zoals GameMania of E-Plaza. Want mocht de game het niet doen ofzo kan ik hem altijd terugbrengen binnen 24 uur en krijg je in de meeste gevallen gelijk een nieuwe. Met webshops zit daar meestal weer een paar dagen tussen jammer genoeg. Al moet ik zeggen,, dat ik de ene keer dat ik een game bestelde via bol.com hij gewoon netjes de volgende dag geleverd was,, en gewoon nog helemaal in het plastic en al zat. Ook de game deed het gewoon perfect. Maar als ik iets bestel bij bol.com zijn het voornamelijk gewoon muziek cd’s 😛 Omdat ik meestal wel 4 of 5 cd’s tegelijkertijd koop die ze soms weer niet hebben hier bij de Free Record Shop.

  12. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Met bol.com moet je opletten duur maar soms ook heel betaalbaar en perfecte helpdesk.

  13. 8866 XP
    7th-son's avatar

    bestel ze altijd bij HD movie source
    zijn de games wel amerikaans, maar betaal daar maar 42 euro voor een nieuwe game (ex verzendskosten)
    ander voordeel is dat de DLC ook een stuk goedkoper is, bv voor Uncharted 3 is de DLC 25 euro, en in amerika 25 dollar (19 euro)
    do the math 😛

  14. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    http://www.eci.nl/games/call-of-duty-modern-warfare-3-elite-edition-sony-playstation-3-5030917097034

    Iemand enig idee of ik hem daadwerkelijk op de release ga krijgen?

  15. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    http://www.eci.nl/games/call-of-duty-modern-warfare-3-elite-edition-sony-playstation-3-5030917097034

    Iemand enig idee of ik hem daadwerkelijk op de release ga krijgen?

    Mail ze.

  16. 486 XP
    distefano's avatar

    ik ben bij colruyt vandaag gewoon mw3 kunnen gaan afhalen , kostprijs was idd 54,99