Forum

Topic: Dolby Digital Codec Probleem

Anoniem's avatar

Hey beste Sensers!

Ik heb al een tijdje een 5.1 Surround Sound Systeem van Pioneer, maar nu heb ik hem maar is op m’n pc’tje aangesloten.
Ik kijk allemaal films via PowerDVD en heb daarom ook PowerDVD gekocht, want die Codec is prachtig-machtig-mooi!

Nu gebruik ik ook Winamp, maar dat wil niet echt lukken, wat niet wil lukken is het volgende;
Als ik mp3’tjes beluister via PowerDVD gebruik ik de alle 6 speakers, en de output mode is “True Theater Surround” (Geeft PowerDVD aan), maar ik vind winamp vele maler fijner dan PowerDVD, ook door het lange wachten op mijn 14000 liedjes…..

Ik kan nergens, maar ook nergens een player vinden met zo’n gelijke pracht codec.
Heb geprobeerd; iTunes/Winamp/Bearshare/Windows Media Player & Center.

De codec’s die ik heb geprobeerd is; “AndrewLABS ATSurround for Winamp” / “DFX for Winamp & Windos Media Player” / “NVIDIA PureVideo Decoder” / “Realtek HDMI Audio Driver” ( Waarschijnlijk zinloos aangezien ik ANALOOG gebruik LOL ).

Misschien ligt het wel niet aan de codec, maar aan iets anders, maar ik heb werkelijk geen idee.

Misschien kan iemand me helpen?

Mvg,

Robbert Bouw

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    37 views, kom op, echt niemand?

  2. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Nee helaas, ksnap er echt helemaal niks van sorry. xD

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Nee helaas, ksnap er echt helemaal niks van sorry. xD

    Oké, bedankt voor je reply

  4. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Oké, bedankt voor je reply

    Graag gedaan je hebt er vast veel aan:P, nee maar ik denk dat niet heel veel mensen hier dit kunnen oplossen.