Forum

Topic: Ps3 geeft geen beeld meer

Anoniem's avatar

Nou kijk. ik heb al gegoogled om antwoorden te verzamelen. het resetten lukt niet, ik krijg geen tweede piep. ik heb et 1 keer gehad en nog deed tie niks. De lampies doen het nog wel en de cd kan er nog in en uit.

HELP ME! IK WIL BF3 en MW3!!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 454 XP
    desauzenman's avatar

    speel je dan via HDMI of niet?

  2. 468 XP
    xDELTAx's avatar

    Kijken even of alle kabels nog goed zitten. Als je op HDMI zit check die instellingen even. Misschien als je op AV zit heeft je TV het kanaal waar de PS3 op zit perongeluk veranderd? Je kan je TV even opnieuw de kanalen laten zoeken en dan kijken of het opgelost is…

  3. 3 XP
    TréCool's avatar

    nou kijk. ik heb het allemaal geprobeert, HDMI, AVI, DMI etc. maar niks werkt. ook het lampje wordt groen en na een halve minuut schakelt tie zich zelf uit. ik wil hem best laten bij de mediamarkt maar iemand heefgt dat facking bonnetje weggeflikkerd. dus wat moet ik nu?

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Heb je topic titel even gewijzigd. Het is niet de bedoeling dat je zulke schreeuwerige titels maakt. Let daar op de volgende keer.

    Wat voor kabel (HDMI, Scart, et cetera) gebruikte je toen hij het voor de laatste keer deed? Probeer het daar nog eens een keer mee.

  5. 3 XP
    TréCool's avatar

    dezelfde als die ik nu heb, en sorry

  6. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Je moet die knop wat langer ingedrukt houden, soms pakt die hem niet goed.
    Even een paar keer proberen

  7. 257 XP
    iNSo's avatar

    Normaal zou ik zeggen dat je je power knop iets langer ingedrukt moet houden maar vanwege

    ”het lampje wordt groen en na een halve minuut schakelt tie zich zelf uit”

    Denk ik eerder aan het YLOD probleem , heb ik zelf ook wel vaker problemen mee gehad.
    Ik hoop voor je dat dit niet het geval is anders moet je hem (laten) fixen.

  8. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    playstation stekker uit aan knop inhouden tot 2e bliepje dan pakt ie je beeld heb ik ook vaak.

  9. 454 XP
    desauzenman's avatar

    anders moet je gewoon effe sony bellen het verhaal vertellen en kijken of je nog garantie hebt anders gaat het wat effe kosten.