Forum

Topic: Geen XP met berichten plaatsen op Forum?

Anoniem's avatar

Hallo Sensers,

Ik reageer regelmatig op forum berichten ( soms 3 topics snel achter elkaar ) en dan valt mij op dat ik daar geen XP voor krijg, wat ik niet heel erg vind maar ik dacht dat je vroeger XP voor deze berichten kreeg?
Alvast bedankt voor de antwoorden!

Aardappeltjuh

Iemand een idee?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    je krijgt pas bij 4 berichten xp up ofzoiets.. en bij spelletjes krijg je geen xp dacht ik

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    En hoe zit dat met een topic aanmaken of iets wat daar op lijkt?

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Je krijgt hier wel XP voor, het aantal wordt alleen om het kwartier ongeveer ververst. Als we alle XP realtime moeten berekenen zijn we heel veel serverkracht hiervoor kwijt, vandaar dat er een cronjob draait. Als je dus een bericht post heb je niet meteen die XP, maar enkele minuten later.

  4. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ook als je op drie topics achter elkaar reageert want ook? Want volgens mij wordt dat er soms niet bijgeteld? Soms krijg ik ook niks:P, maarja boeie.

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ook als je op drie topics achter elkaar reageert want ook? Want volgens mij wordt dat er soms niet bijgeteld? Soms krijg ik ook niks:P, maarja boeie.

    Als dit in het forum spelletjes gedeelte is dan krijg je niks, andere fora tellen gewoon mee.

  6. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Oke bedankt.

  7. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Er wordt geen xp gegeven aan aardappelen

  8. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Er wordt geen xp gegeven aan aardappelen

    Haha, elke keer als ik op iets reageer ben ik natuurlijk weer de aardappel xD